Loko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har tenkt litt på mulighetene til å ha en nettverkshardisk som både jeg og dama kan legge filmer, musikk etc på over nettverket. Så hvis denne disken i tillegg hadde USB tilkobling ville jeg så kunne koble den samtidig til PS3'en? Kan jeg da evt bare kopiere til den eksterne hardisken over nettverket for så å spille av filmene direkte på ps3'en via USB tilkoblingen? Hvis dette finnes er det noen som har noen tips til harddisk... ca 500 GB Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=61568 Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er ikke USB-porten på den disken til for å kunne koble til flere eksterne disker? Vil det fungere å koble disken direkte til PC via USB?? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det jeg tenkte på var om det vil fungere å bruke både LAN og USB samtidig. Slik at jeg kan føre over filmer via LAN, også spille dem av fra PS3*en via USB-tilkoblingen uten å måtte restarte etc... Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vil det ikke være bedre med en nettverksdisk med mediaserver innebygget? Mener å ha sett dette. Noen som har testet det? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Blir da enda en dings med enda en fjernkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå