Xanitra Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg bare undrer på. Vi har Nextgentel i dag. Skal få 20000/1000 linje snart. Den linjen går igjennom telefonlinjen. Betaler 469 kroner for internett med den nye linjen. Borettslaget har inngått en avtale med canaldigital som gir oss rabattert pris på internett gjennom kabel. 12000/2000 linje får vi der, som er sterkest. 347 blir det da i mnd. Vurderer canaldigital som leverandør, men har nextgentel i dag. Hva anbefaler dere? Er det noen som har erfaring med canaldigital? jeg gamer en del. Trenger ei stabil linje. Å nextgentel sin, er ganske stabil, om ikke 100% Endret 28. januar 2008 av Xanitra Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mitt inntrykk er at ADSL med NGT er veldig stabilt. Hadde nesten ingen utfall det året jeg brukte NGT. Med lokalt kabelTV-internett (ikke CD) har jeg stadige brudd mot www, høyere ping og hadde det ikke vært for mye lavere pris så hadde jeg gått tilbake til NGT på dagen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 takk. det var alt jeg trengte. Jeg beholder NGT. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du burde vel høre med noen som faktisk har CD også. Det finnes nok endel av de på forumet. Men jeg skjønner godt at gamere vil ha stabilitet og lav ping :-) Spiller BF2 og Crysis selv og da må en ha kjapp respons. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har hatt CD sidan slutten på 2004, og totalt er det vel 4 "perioder" som eg har opplevd, den siste er det vel Banetele som må ta skylda for (brannen på Oslo S) Den var definitivt den lengste nedeperioden. Alle dei andre brudda har vore fiksa innan 1-3 timer. CD har også oppgradert hastigheiten så ein UMGL-avtale vil gi 14000/3000 (reell hastigheit)til 447,- Hastigheiten på 20Mbitslinja er avhengig av lengda på linja til sentralen Uploadhastigheiten til CD er også veldig behageleg, det går ann å sende større vedlegg (eller andre ting) ganske kjapt. Her er ein liten erfaringstråd om CD som ISP https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=865567&hl= edit: fordel å ha urlen med Endret 28. januar 2008 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå