Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3 com routeren min må være feil satt opp.

Anbefalte innlegg

merkelige greier skjønner dere. når jeg er koblet igjennom routeren synker farten min veldig, bruker 3 minutter å logge på irc, sørfing tar tid, men har alikevell riktig hastighet nåe jeg tester på speedometeret og når jeg laster ned ting.

jeg kan spille battlefield med begge pc uten noen særlige problemer, jeg kan ikke spille warcraft med begge pc. da mister vi connection

jeg har hatt en annen router tidligere å da har ikke dette vært noe problem. når jeg bruker bare en pc utenom router funker alt som det skal. irc tar 1 sekund alle spill funker glimmers osv.

noen som kan tenke seg hva som kan være gærent her? hva er det som gjør at ting går så sakte igjennom routeren. (dette gjelder også selv om bare 1 pc er på)

her er routeren http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl

har telenor adsl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skriver at du bruker 3 minutter på å logge på IRC, så er dette normalt. Det skyldes brannmurfunksjonen i routeren. Skal du unngå dette kan du jo alltids slå den av.

"Sørfing tar tid" er liksom ikke så greit å svare på. Hva får du til resultat hvis du prøver å pinge de sidene som er trege? Evt. gjør en tracert mot de,?

Spillene kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemer med denne ruteren. Det er mest sannsynlig en bug i hardwaren. Hvis du søker på forumet etter denne ruteren vil du finne mange med samme problem. Hvis du restarter ruteren eller tar ut strømkontakten pleier den å funke fint i et par-tre timer. Så vil du sakte, men sikkert havne i uføret igjen. :cry:

Jeg brukte denne ruteren i en uke, så gikk jeg til butikken jeg kjøpte den i og fikk pengene tilbake.

Gjør det samme, du. (Sjekket nettopp hos 3COM, og firmware 1.02 var den med disse problemene, så det er ikke håp ennå. De har ikke kommet med 1.03...)

Dårlig formulert det her, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...