Griffin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet om dette er mulig. Grunnen er at jeg ønsker benytte PS3 til stereoanlegg i tillegg til Blu-ray,DVD og spillmaskin. Problemet er at det ikke er noe display på PS, så for å navigere seg fram så er jeg noe avhengig av å slå på tv'n. Men dersom det hadde vært mulig å satt på en 15" LCD skjerm f.eks. (eller mindre) som kan stå ved stereoanlegget så hadde det jo vært genialt. Noen som vet hvordan...hvis mulig??? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvilke kabel bruker du til TVen? Og hvilke kabel planlegger du å bruke til 15" skjermen i så fall? Er usikker, men lurer på om det finnes splittere som kan "dele" kabelen i to. Noen som vet? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hvilke kabel bruker du til TVen? Og hvilke kabel planlegger du å bruke til 15" skjermen i så fall?Er usikker, men lurer på om det finnes splittere som kan "dele" kabelen i to. Noen som vet? Jeg bruker HDMI kabel til TV'n...og håpet å finne en LCD skjerm som kan ta det også... Jeg tror jeg har funnet en løsning. HDMI veksler bør funke... Det er jo bare å switche tilbake til TV'n når en skal spille eller se film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå