perroga Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen kyndige som kan hjelpe? Trenger å laste ned driver for "lydkontroller multimedia". PC har hovedkort med AMD Athlon 1800+ og integrert lydkort. Noe mer eksakt navn på hovdkortet vet jeg ikke, men hvor på hovedkortet står spesifikasjonene? Har forsøk å finne fram på AMD's nettside uten å finne riktig driver. Du kan sikkert hjelp meg? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Noen kyndige som kan hjelpe? Trenger å laste ned driver for "lydkontroller multimedia". PC har hovedkort med AMD Athlon 1800+ og integrert lydkort. Noe mer eksakt navn på hovdkortet vet jeg ikke, men hvor på hovedkortet står spesifikasjonene? Har forsøk å finne fram på AMD's nettside uten å finne riktig driver. Du kan sikkert hjelp meg? CPU har nok ikke noe å gjøre med hovedkortet ditt. =) Last ned et program som heter CPU-Z, tipper du får opp navnet på hovedkortet ditt der, og kan laste ned lydkort-driver fra hovedkortets hjemmeside. Endret 28. januar 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
perroga Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Noen kyndige som kan hjelpe? Trenger å laste ned driver for "lydkontroller multimedia". PC har hovedkort med AMD Athlon 1800+ og integrert lydkort. Noe mer eksakt navn på hovdkortet vet jeg ikke, men hvor på hovedkortet står spesifikasjonene? Har forsøk å finne fram på AMD's nettside uten å finne riktig driver. Du kan sikkert hjelp meg? CPU har nok ikke noe å gjøre med hovedkortet ditt. =) Last ned et program som heter CPU-Z, tipper du får opp navnet på hovedkortet ditt der, og kan laste ned lydkort-driver fra hovedkortets hjemmeside. Forsøkte å laste ned CPU-Z, men det var ikke gratis, og jeg stolte ikke på å utlevere noe kreditkortopplysninger til "firmaet" Men du satte meg på en ide: Ved hjelp av programmet Aida fikk jeg navnet på hovedkortet, og er nå igang med å laste ned driver. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 CPU-Z er gratis. Hvis du er blitt avkrevd kredittkort-informasjon er du kommet inn på en side som har forsøkt å scamme deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå