Jennifer Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Torkel er fortsatt meget sjalu på Gaute.. MAKAN.. Get over it mammadalt!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hahahhaa, uansett så har han rett i noe. Ann Kristin skulle ha vunnet driten. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Torkel er fortsatt meget sjalu på Gaute.. MAKAN.. Get over it mammadalt!!! Er det ulovlig å være sjalu nå da? Han kan vel ikke noe for at han er sjalu!!!! Hold kjeft! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ro dere ned da Noen som vet når reprisen av finalen er/var? Trodde det var kl 17 i dag, men det var visst ikke det.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Torkel er fortsatt meget sjalu på Gaute.. MAKAN.. Get over it mammadalt!!! Er det ulovlig å være sjalu nå da? Han kan vel ikke noe for at han er sjalu!!!! Hold kjeft! Må du slappe av da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ro dere ned da Noen som vet når reprisen av finalen er/var? Trodde det var kl 17 i dag, men det var visst ikke det.. Den var 13.30 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ro dere ned da Noen som vet når reprisen av finalen er/var? Trodde det var kl 17 i dag, men det var visst ikke det.. Den var 13.30 Det var kjipt. Ligger den ute på web-tv gratis? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror nok du må ha TV2 Sumo for å få sett den gitt. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dridas Silje blei da og det før kl 10 .. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg syns Silje fortjente å vinne faktisk. Like Ann Kristin en liten stund også, men hun ble litt for mye "bitch" på slutten syntes jeg, og helte derfor mer og mer over på Silje. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ingen i finalen var verdige vinnere spør du meg, eller semifinalen for den saks skyld. Tipper Silje sin seier var en SET-UP, cooked up togheter with Gaute! KONSPIRASJONSTEORI NR. 1 PT. FARMEN. Haha. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ingen i finalen var verdige vinnere spør du meg, eller semifinalen for den saks skyld. Tipper Silje sin seier var en SET-UP, cooked up togheter with Gaute! KONSPIRASJONSTEORI NR. 1 PT. FARMEN. Haha. Haha, yeah right. Hvordan da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 hahha, gud som jeg ler av streamen fra festen.. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) hahha, gud som jeg ler av streamen fra festen.. lol, de virker litt drita på begynnelsen av streamen ihvertfall fader å unni har irriterende stemme :S akkurat som ho presser ut ord for ord... Endret 13. april 2008 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvilke spørsmål er det egentlig Silje får en fordel av å være veterinær på? Klarer ikke å se hvilke selv, så er litt spent. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Husker ikkje spm men ialfall spm 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hva en kvige er, noe de fleste vet. Endret 14. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva en kvige er, noe de fleste vet. Nei,DET nå du være vet for å vite Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sprm Silje fikk i nettpraten på VG: hei ijen silje . igår da du var på nett treff på tv 2 no sa du at de som du ikke hadde tid til å sende en hilsen til kunne prøve en gang til i dag du kjenner sikket navnet mitt i jen fra igår . du er nok ikke kvitt meg helt det var jeg som kom fra skien du huskker nok det også . men da sender jeg de spølsmålene jeg vile få svar på igår som jeg ikke fikk svar på da . som jeg drømmer om å få svar på idag. 1 hvis du og gaute ikke var kjærester kunne du og torhild vært kjærester idag eller en annen gang i fremtida, 2 her dere to fortsart god kontakt og kan dette vennskapet melomm dere vare livet ut , 3 hvem hadde du som en ønskke motstander i filanen når det begynte å nærme seg filane uka , 4 har du noen gang vurdert å trekke deg , 5 har du angert noen gang på å takke ja til å delta i farmen ,håper på en overaskende hilsen fra deg denne gang . hilsen esteban . ps jeg blir kjempe glad om du sender meg en hilsen idag tenk å få en hilsen tilbakke fra den første kvilige vinneren av farmen og fra sammne by det ville jeg vært utroling stolt av tussen takk hvis du du sender meg noe idag det seter jeg stor pris på nok en gang gratulerer med seieren av farmen . Jeg blir flau. Både av hva han skriver og at han ikke kan skrive. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 OMG..Esteban ja..men for helvette lær deg norsk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå