Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen

Anbefalte innlegg

Du har nok ikke fulgt med mye, det med at han sover med sin mor er jo ihvertfall merkelig. Trodde barn sluttet med sånt når dem sluttet med pupp, forundrer meg ikke om han suger pupp fortsatt. Sover du med moren din også?

Dette er Farmen, de fleste der sov vel i samme rom, og lå tett i tett. Om du mener det er en stor krise at han lå ved siden av moren sin, er du bare barnslig.

joda sant det. og det er vel lett å være etter på klok. men vist jeg hadde vært med på farmen med min mor, ville jeg vært litt forsiktig med dette. Det går no ann å velge andre senger (senge venner) spesielt etter flere forlater farmen, for tror neppe at de tar med seg senga.

Det skal no også nevnest at Torkel takket nei til å sove sammen med Silje når han fikk valget en gang. ho spurte om han ville sove sammens med ho, men han valgte å sove med mamsen. husker ikke helt detaljer, men vet at det skjedde. var vel den uka Unni, Silje og Torkel delte storbonde huset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har nok ikke fulgt med mye, det med at han sover med sin mor er jo ihvertfall merkelig. Trodde barn sluttet med sånt når dem sluttet med pupp, forundrer meg ikke om han suger pupp fortsatt. Sover du med moren din også?

Dette er Farmen, de fleste der sov vel i samme rom, og lå tett i tett. Om du mener det er en stor krise at han lå ved siden av moren sin, er du bare barnslig.

joda sant det. og det er vel lett å være etter på klok. men vist jeg hadde vært med på farmen med min mor, ville jeg vært litt forsiktig med dette. Det går no ann å velge andre senger (senge venner) spesielt etter flere forlater farmen, for tror neppe at de tar med seg senga.

Det skal no også nevnest at Torkel takket nei til å sove sammen med Silje når han fikk valget en gang. ho spurte om han ville sove sammens med ho, men han valgte å sove med mamsen. husker ikke helt detaljer, men vet at det skjedde. var vel den uka Unni, Silje og Torkel delte storbonde huset.

Silje: Du kan sove hos meg eller mammaen din.

Torkel: Kan jeg ikke få begge?

Lenke til kommentar

haha, stemmer det. men hvor endte han opp? jo hos mor.

Skal selvfølgelig ikke nekte på at tv2 snur og vrir på dette slik de selv vil. som Torkel sjøl sa, de vart tvunget til å stille opp på alle interju'ene sammen. altså torkel og mor.

Tv2 gjorde nokk alt værre. men likavel, det har vert litt for mange spesiele hendelser både i farmen og etter farmen (når torkel og unni var på den syden turen)

Lenke til kommentar
- Hei torkel! har du hørt at du ligner på Bjarne Betjent fra Sesam Stasjon før?? Det var veldig dumt at ikke vant!!! nå heier vi på a mor!!!!!!

nei, har aldri hørt det før.. har du forresten sammenligna flere deltakere med figurene på sesam stasjon eller?? eren må jo være max mekker i tilfelle.. =)

må krysse fingre for a mor ja - hu trenger det..

Hehe, han tar det meste som kommer inn med ett smil ser det ut som.

Lenke til kommentar

Unni var vel ikke med inn i Storbonde huset når Torkel var storbonde, kun Silje som var hjelperen hans vel?

Lenke til kommentar

Unni var vel ikke med inn i Storbonde huset når Torkel var storbonde, kun Silje som var hjelperen hans vel?

Det stemmer. Det var når Unni var storbonde at Silje og Torkel var med i storbondehuset.

Lenke til kommentar

Silje: Du kan sove hos meg eller mammaen din.

Torkel: Kan jeg ikke få begge?

Haha. Må nesten si at dette er litt tragisk av Torkel. Faktisk veldig rart å tene på at han er på samme alder som meg.. :S Kunne aldri å tenke meg å gjøre det her med min egen mor for å si det på den måten.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Det var når Unni var storbonde at Silje og Torkel var med i storbondehuset.

Trodde det kun var Silje som bodde i storbondehuset da jeg? Torkel ble igjen i det andre slik at han kunne "passe på" hvordan ting gikk der. Hvertfall det som var planen deres, men husker ikke hvordan det ble.

Lenke til kommentar

vel, det kan nå ikke stemme da..

For storbonden SKAL være i storbondehuset, det fikk nå chatarina merke og resten av deltakerene.. Det var bare Silje og Torkel som var samtidig i storbonde huset, men mener det var tidligere hvor Torkel fikk spørsmål om hvem han villle sove ilag med, Silje eller Mora.. ikke helt greitt det der :-p

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...