IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Æh! Bare 2 poeng til Silje og 3 til AK på melking. Skulle vært omvendt! Bare fordi du heier på Silje Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Æh! Bare 2 poeng til Silje og 3 til AK på melking. Skulle vært omvendt! Bare fordi du heier på Silje Selvfølgelig Men jeg syns faktisk Silje gjorde det fortere og bedre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil at AK skal vinne. 1. Det er nesten det samme som om GeirO skulle vinne. 2. Jeg er en gutt som ser på utseende. 3. Hu jobber bra 4. Ser ikke ut som hu driver skitent spill Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hahaha, Silje er jenta si det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jada Stine..."WOHO SILJE Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jada Stine..."WOHO SILJE Hihi. Jeg syns faktisk det er morsomt at Unni gikk videre foran AK. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eg dreper meg selv viss Unni vinner Farmen..DET mener eg!! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eg dreper meg selv viss Unni vinner Farmen..DET mener eg!! Filmer du det og legger du ut på utube eller? De som har fulgt med i timen kommer lengst, somregel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vet ikke hva utube er.... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Synes faktisk AK er det deltakern igjen som viser seg mest verdig. Deretter har vi Silje Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Heller Unni enn Vigdis. QFT! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil at AK skal vinne. 1. Det er nesten det samme som om GeirO skulle vinne. 2. Jeg er en gutt som ser på utseende. 3. Hu jobber bra 4. Ser ikke ut som hu driver skitent spill AK? Hu må nå ha vært den dårligste taperen i dag! Unner ikke unni.... Hadde aldri klart å sagt det uten å flire av ordspillet! Unni, catarina og Vigdis i finalen! Det må være drømmefinalen til diskusjonen! hehe Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvilken klan var det Unni, Torkel og Silje skulle knekke? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tipper iafall at GeirO og Hugo er klanmedlemmer Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Unni sa jo plutselig at Ann-Kristin var den siste av en klan de skulle knuse, og dette har vi ikke hørt noe av før nå... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Tipper iafall at GeirO og Hugo er klanmedlemmer Ja, vi har sikkert ikke fått det med oss før nå pga at de sender bare krangler heletiden. Hørte dere Torkild i dag eller ? "Mor, må få poeng" osv. Blir litt så irritert av den karen.. Endret 7. april 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 så ut til at neste konkurranse skulle være i noe fysisk "mannfolkarbeid", Torkel er derfor mest sannsynlig den andre finalisten. Mor og sønn har da veldig gode odds til å vinne farmen. Den siste finaleplassen tipper jeg går til den som får flest stemmer fra de utstemte deltakerne elns. Det er da naturlig å anta at plassen står mellom Ann Kristin og Silje. Personlig håper jeg på Ann Kristin, da hun er, som Unni sa, den siste gjenværende i klanen (går da ut fra at Unni mente Hugo, Geir O, Amin og de). Silje har jeg egentlig ikke så mye til overs for, da hun står for nær de jeg missliker sterkest, og at det da ville blitt en ren mor-sønn-"svigerdatter "-finale. Måtte Ann Kristin vinne! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det fysiske arbeidet blir alltid tilpasset etter kjønn. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil tro at Silje får de fleste stemmene fra gutten og kanskje noen fra jentene om det skulle bli no "Hvem gir du DIN stemme" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå