Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Oiii...Silje da... Aahh, ja den var lei... Men hun reiser seg igjen, I know! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jaja....Torkel ryker tilslutt vertfall....glad for det eg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenker det er endel flaue deltagere som nå ser på tv. Dette er dirkete pinlig på deres veiene Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Viste ikke at damer på 50 år kunne være så ufattelig barnslige! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jah..hahaha...men fyfaen så provoserende Vigdis er!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenker det er endel flaue deltagere som nå ser på tv. Dette er dirkete pinlig på deres veiene Tenker du på separeringen eller krangelen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Vigdis er den eneste jeg ikke finner verdig som vinner. Makan til frekk, motbydelig kjerring skal man lete lenge etter. Hun hadde nok klarte å få meg til å ty til vold. -- Yesh! 0 poeng til Vigdis! Endret 7. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vigdis og Catharina er ikke så langt unnahverandre, men Vigdis tar kaka. Snakke nedlatende om folk mens de hører på, og nekte å fortelle hvordan det gikk på "prøven" . Slik vi gjorde i 3. klasse på barneskolen:! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vigdis er den eneste jeg ikke finner verdig som vinner. Makan til frekk, motbydelig kjerring skal man lete lenge etter.Hun hadde nok klarte å få meg til å ty til vold. Catt slengte en kortstokk på henne,eg hadde nok flydd på henne...eg hadde klikket... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg får fnatt av munnlydene unni lager når hu prater.. makan til irriterende smålyder Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så tørr i kjeften...og smatter,,,gud er til å bli sprø av Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så hissig som jeg har hadde jeg nok kastet noe annet enn kortstokken.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den HÆ'en til Silje er sikkert fordi hun får poeng i neste gren hehe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenker det er endel flaue deltagere som nå ser på tv. Dette er dirkete pinlig på deres veiene Tenker du på separeringen eller krangelen? Kranglingen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja...tror ikke det er semi plass...kommer sikkert den også..men ikke ak der hun sa HÆÆ Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Cath er jo ikke tafatt hu da.. gud bedre "Nei, AK er så flink til å melke og spinne ull at jeg gidder ikke prøve en gang.. ikke så mye i alle fall" .. Vell, hu burde kanskje ha spunnet ulla når det var ukesoppdrag da, istedenfor å sutre rundt om ryggen sin.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Herregud, Catharina er i alle fall ikkje en verdig vinner av Farmen. Hun gidder ikkje prøve å vinne over Vigdis en gang. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Silje ligner på Party Boy fra Jackass/Wild Boyz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Silje ligner på Party Boy fra Jackass/Wild Boyz Ja,det gjør hun egentlig..hehe..er noe med øynene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Æh! Bare 2 poeng til Silje og 3 til AK på melking. Skulle vært omvendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå