Tunky Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvis tradisjonen fortsetter vinner Torkel hele tingen. I alle tidligere sesonger har vinneren vært av det mannlige kjønn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan vi få opp en vote der vi kan stemme hvem vi tror vinner farmen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan vi få opp en vote der vi kan stemme hvem vi tror vinner farmen? Enig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kan vi få opp en vote der vi kan stemme hvem vi tror vinner farmen? Slenger meg på den ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg òg. EDIT: En sånn dobbel poll, først: Hvem tror du vinner, så: Hvem håper du vinner. Endret 6. april 2008 av Knewt Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg òg. EDIT: En sånn dobbel poll, først: Hvem tror du vinner, så: Hvem håper du vinner. Korleis skal pollen bli i løpete av veka då? Burde jo hatt en ny poll for kvar deltar som ryk då, eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ehm nei..trenger jo ikke det..du velger den du håper vinner..og ryker den ut,javel synd for deg...trenger ikke lage ny poll for hver gang. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Men det er vel bare trådstarter som kan lage en poll? Eller kan en mod også gjøre det? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ehm nei..trenger jo ikke det..du velger den du håper vinner..og ryker den ut,javel synd for deg...trenger ikke lage ny poll for hver gang. Fear enough Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fear=Frykt Fair=Rettferdig Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For ei DraaaAma. Holder meg til catharina. Vigdis er bare plagsom. Ho har et poeng ang oppdragelsen til catharina, noe feil må jo ha skjedd. Noen er vel ett "lost cause" fra begynnelsen av.. For å si det sånn, så er det vel enkelte som har blanke sider i livets håndbok, eller ikke har fått utlevert alle sidene... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet om det går ann å se gårsdagens episode på nette gratis? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Du får sett den idag 17:00-18:00 men ellers Nei. Du må ha Sumo;/ Endret 6. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Då får jeg se den på tv senere i dag Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fear=FryktFair=Rettferdig Pinlig, pinlig, og atter pinlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Syns du det... Men nå vet eg ikke hvem eg heier på lenger... Endret 6. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Driiiitt at ikke mammadalten gikk ut!! Av de som er igjen er det ikke noen ordentlig verdige vinnere. Men av de foretrekkes Silje. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Driiiitt at ikke mammadalten gikk ut!! Av de som er igjen er det ikke noen ordentlig verdige vinnere. Men av de foretrekkes Silje. Agreed Lenke til kommentar
Husee Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Redd for det eg også...dog eg BER til høyere makter om at det ikke skjer. Hvorfor er ikke Torkel en verdig vinner?! Bare fordi han er mammadalt? (Ikke at jeg heier på han. Bare synes det er rart at folk har så mye imot han) Hvor i sitatet skrev Diesel_ at Torkel ikke er en verdig vinner? Han sier det vell forsåvidt her under. Driiiitt at ikke mammadalten gikk ut!! Av de som er igjen er det ikke noen ordentlig verdige vinnere. Men av de foretrekkes Silje. Agreed Endret 6. april 2008 av Husee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå