EspenFe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skulle likt å sett trynet til Catharina hvis Amin har kommet tilbake i finaleuka Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For ei DraaaAma. Holder meg til catharina. Vigdis er bare plagsom. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skulle likt å sett trynet til Catharina hvis Amin har kommet tilbake i finaleuka Det hadde vært så forbanna digg om Amin hadde kommet tilbake. Men uansett jeg gleder meg til alle deltakerne kommer tilbake for å se på finalen. Blir sikkert noe krangling der også.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå er vel egentlig ingen av de jeg heide på igjen, men holder en knapp på Silje. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå er vel egentlig ingen av de jeg heide på igjen, men holder en knapp på Silje. Helt enig der, synd igrunn at ingen "verdige" er med lengere... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 satan kattarina er så fin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 satan kattarina er så fin Mhm veldig.. "Au, jeg har så vondt i ryggen min" Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 satan kattarina er så fin Smaken er som baken. Alle veit hva som er baken her... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/04/05/531662.html heahe.. Hva er det med folk egentlig? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Torkels taktikk var en egentlig ganske smart. Tror nok han er litt mammadalt, selv om han sier det bare er taktikken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 INGEN spiller så bra som det.....så det er ikke bare skuespill nei.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Torkels taktikk var en egentlig ganske smart. Tror nok han er litt mammadalt, selv om han sier det bare er taktikken. Ja, for det er då ingen grunn til at han måtte spele mammadalt då han og mora vart intervjua aleine. Men eg må sei at eg sat igjen med det inntrykket kvar gang Torkel og Unni var intervjua i lag. Så eg synst den unnskyldningen der er litt tynn. Min teori: Han har sikkert sett seg sjølv på tv, og dette er eit desperat forsøk på å oppnå "respekt" hos det norske folk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For ei DraaaAma. Holder meg til catharina. Vigdis er bare plagsom. Ho har et poeng ang oppdragelsen til catharina, noe feil må jo ha skjedd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For ei DraaaAma. Holder meg til catharina. Vigdis er bare plagsom. Ho har et poeng ang oppdragelsen til catharina, noe feil må jo ha skjedd. Noen er vel ett "lost cause" fra begynnelsen av.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 INGEN spiller så bra som det.....så det er ikke bare skuespill nei.. Hehe, det vet vel ikke du noe om, kjenner du han? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Kjipt at Geir Ove røk, nå vet jeg ikke hvem jeg håper på lenger, hvertfall ikke Unni eller Torkel. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde jo vært sykt kult med Unni og Torkel i finalen da. Håper uansett at Torkel kommer seg til finalen, noe jeg fort tror han kan gjøre. Vet det er få av oss her, men jeg jubler hvis Torkel vinner! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hadde jo vært sykt kult med Unni og Torkel i finalen da. Håper uansett at Torkel kommer seg til finalen, noe jeg fort tror han kan gjøre. Vet det er få av oss her, men jeg jubler hvis Torkel vinner! Enig. Kult at han vant kampen idag. Synes ikke Geir Ove gjorde noe bra figur i ukesoppdraget. Han lå rett ut på sofaen og sparte krefter til kampen, mens Torkel skuffa møkk i utedassen. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Torkels taktikk var en egentlig ganske smart. Tror nok han er litt mammadalt, selv om han sier det bare er taktikken. Ja, for det er då ingen grunn til at han måtte spele mammadalt då han og mora vart intervjua aleine. Men eg må sei at eg sat igjen med det inntrykket kvar gang Torkel og Unni var intervjua i lag. Så eg synst den unnskyldningen der er litt tynn. Min teori: Han har sikkert sett seg sjølv på tv, og dette er eit desperat forsøk på å oppnå "respekt" hos det norske folk. Hehe en god og solid teori. Jeg tror det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå