Laffe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 amagad. det Trynet til hu dama når hu åt;D haha Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ggrrrr stappe sjokoladekake i munnen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Torkel har allerede vunnet. - Der ja. Endret 5. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Uten tvil den mest spennende tvekampen jeg har sett. Touchè Geir O. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Æsj. Men en av de mest spennende kampene til nå. Endret 5. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Farmen Suger Så la være å se på det da, løk! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Haha "KOM HEEEEEEEEEERRR TORKEEEEEEEL!!" :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alltid femi gutta som når lengst Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg hadde rett, jeg er en god tolker Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alltid femi gutta som når lengst Syntes du Torkel er mer femi enn Geir Ove? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Yeye:D Det var faen meg spennende. Konge at Torkel kom videre. Herlig med øksekast for en gammel håndballspiller:) Tror faktisk han har en sjanse på bil og hytte nå. Og Torkel er vel ikke akkurat veldig femi. Han har riktignok ikke fått gitt det beste bildet i farmen, men femi er nok noe av det siste Torkel er. Hurray:D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alltid femi gutta som når lengst Syntes du Torkel er mer femi enn Geir Ove? Hehehe, det stussa jeg også på... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå er det ikke så viktig å være så hyggelig mot alle og enhver lenger - Catharina Når var hun hyggelig? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei, men torkel og geir o var de mest femi gutta på farmen og de nådde lengst. Torkel Unni Ann Kristin Silje Catharina og trøndern igjen Foruten Silje så er hele gjengen kanskje den kvalmeste ever. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alltid femi gutta som når lengst Syntes du Torkel er mer femi enn Geir Ove? Hehehe, det stussa jeg også på... Ja vil nå sei GeirO er mest femi av dei to. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alltid femi gutta som når lengst var Mikkel og Ole Magnus femi? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ååå, solskinnstråla Catharina varmer hjertet gitt Denne dama skulle vært ute første uka spørr du meg, må være en humørdemper deluxe Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Godt å bli kvitt Geir Ove. Helt kvalmende hvordan Tv2 har trukket frem dette klissete kjærlighetsforholdet, måtte nesten spy litt på slutten av dagens sending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå