Tunky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den tønna pleier Gaute å sitte på når han snakker med deltakerne om uka og tvekampen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den tønna pleier Gaute å sitte på når han snakker med deltakerne om uka og tvekampen. Jaa.. Kanksje det.. Muli det.. dumme meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Minner om at vi holder oss til temaet, og unnlater å bruke stygge ord for å beskrive deltakerne. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Unni sier jo at det er noe ikke torkil har erfaring med, klart det blir øksekast da. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har han erfaring på noen områder i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Torkild er rå. Blir nok en knusende øksekaster jo. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Torkild er rå. Blir nok en knusende øksekaster jo. Ikke heeelt enig, men.. :!: Håper virkelig GeirO går videre! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Torkild er rå. Blir nok en knusende øksekaster jo. Ikke heeelt enig, men.. :!: Håper virkelig GeirO går videre! Tja, fikk ikke så bra inntrykk av Geir Ove på slutten av onsdagens sending. Egoismen tok overhånd etter han var valgt som førstekjempe, han sutret og bar seg og hevdet overfor Vigdis at han ikke ville jobbe noe mere før kampen. Kjæresten hans overhørte samtalen og så ikke noe særlig blid ut. Håper Torkel vinner. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Håper for all del ikke at Torkel vinner denne kampen. Skjønner godt at en dame på 50 år velger en guttekamp. Hvem hadde ikke gjort det? Så skjønner ikke hva han sutrer for, men uansett. Heier på Geir Ove i denne kampen. Selv om jeg ikke har igjen noen favoritt Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Geir Ove og Silje i finalen, Silje vinner for Geir Ove blir ikke sur ettersom at han har uttalt at A K er viktigere for ham... dette er da det jeg håper på Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg heier egentlig ikke på noen av de resterende deltakerne. Jeg syns ikke noen av de er verdige vinnere. For eksempel ifjor. Mikkel, han var smart, han jobbet hardest av alle, og han kunne mest. Han var virkelig en verdig vinner, og jeg ser ingen som er igjen av årets sesong som en verdig vinner. Jeg savner Hugo Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg aner ikke hvem jeg vil skal vinne. Silje er vel hun dyrelegen? Kanskje jeg holder en knapp på henne. Geir ove er jo en Ok fyr, har ingenting spes imot han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg heier egentlig ikke på noen av de resterende deltakerne. Jeg syns ikke noen av de er verdige vinnere. For eksempel ifjor. Mikkel, han var smart, han jobbet hardest av alle, og han kunne mest. Han var virkelig en verdig vinner, og jeg ser ingen som er igjen av årets sesong som en verdig vinner. Jeg savner Hugo Enig, veldig synd at Hugo gikk ut. Hvis jeg skulle ønske noen andre skulle vinne håper jeg det blir dyrlegen eller geir ove. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mikkel var en juksepave! NOT....Mikkel hadde en taktikk som gikk knirkefritt, han er faktisk den deltageren noensinne som har hatt best taktikk, han fortjente virkelig å vinne.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Likefullt en juksepave! Forlik? Juksepaven med den beste taktikken? Men var uskyldig juks det Mikkel holdt på med! Litt matsniking! Verre i år! Sabotasje av ukesoppdrag burde det bli slått ned på! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Verre i år! Sabotasje av ukesoppdrag burde det bli slått ned på! Nah, det er jo endel av spillet. Sånn har det jo vært i alle år, alltid noen som vil herpe litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Poenget mitt er at hvis det er "juks og regelbrudd" å¨ikke ligge på storbondehuset alene en natt, hva er da sabotasje av ukesoppdrag? At noen ikke gidder jobbe er nå så, men å gjemme bort mel, gjemme karsen etc etc er latterlig! Hiv de ut! Hvorfor skal sånne folk ha mulighet til å vinne fine premier? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Poenget mitt er at hvis det er "juks og regelbrudd" å¨ikke ligge på storbondehuset alene en natt, hva er da sabotasje av ukesoppdrag? At noen ikke gidder jobbe er nå så, men å gjemme bort mel, gjemme karsen etc etc er latterlig! Hiv de ut! Hvorfor skal sånne folk ha mulighet til å vinne fine premier? Skal jo være underholdning da påsan. Hadde alle oppført seg pent, ville det jo blitt drittkjedelig. Når det gjelder straffen Catharina fikk, så var den latterlig av TV2. Kanalen har virkelig lagt seg i selene for å fremstille henne på værst tenkelig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå