Tunky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det sto jo et sted (en av sladre-sidene) at innspillinga var blitt stoppet, og alle fikk en grundig legesjekk, etter magesjauet. AK har jo sagt at ho hadde vondt i magen flere måneder etter Farmen, men begynner å bli helt bra igjen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ja, de fikk proper mat av legen, da de led av intens mangel av næring. Blant annet grønnsaker ble satt ut (som vi så de "fant") i grønnsaksåkeren, og noe brød som vi så under middagen etter legesjekken. De fikk også bananer mens kameraene var slått av. De fikk også beskjed om å kutte ut melka tvert. Men at TV2 måtte ha lege til å fortelle dem at folka trengte skikkelig mat, er noe drøyt. Endret 2. april 2008 av Marvil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 La nå folk kalle henne akuratt det dem selv vil....Hun er jo egentlig ikke "svigerfar's" drøm da.... Lenke til kommentar
GossipGirl Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem tror dere blir 1. kjempe i dag da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ann Kristin tror eg.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Er så dumt med dette rollespillet. Høres så åpenbart ut. "Vi kondolerer...." blabla. Får dere ikke no daler.. så får dere nok mat av tv2:) "La oss grave litt mat her så det ikke ser ut som planlagt" Endret 2. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem tror dere blir 1. kjempe i dag da? Geir Ove tipper jeg:P Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, da ble det Geir ove som ble første kjempe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Blir spennende med GauteTV i dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hvem tror dere blir 1. kjempe i dag da? Geir Ove tipper jeg:P Det var jammen godt tippa du Ikke fornøyd med valget. Håper han denger Torkel på lørdag, men har en stygg følelse av at Torkel er litt for seiglivet. Endret 2. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem tror dere blir 1. kjempe i dag da? Geir Ove tipper jeg:P Det var jammen godt tippa du Ikke fornøyd med valget. Håper han denger Torkel på lørdag, men har en stygg følelse av at Torkel er litt for seiglivet. Han blir å velg kunnskap. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 *sukk* Det ble aldri noen brytekamp mellom Vigdis og Unni. Det var det jeg så fram til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I mine øyne er Unni, Vigdis og Ann Kristin de minst verdige vinnerne av Farmen nå, siden de ikke har vært i en eneste tvekamp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 *sukk* Det ble aldri noen brytekamp mellom Vigdis og Unni. Det var det jeg så fram til Hehe, ja det kunne blitt artig Oohh, Silje sinna på lørdag.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sinnsykt gode detektiver. De fikk vite stedet og vinkelen, og da sto de igjen med en liten "topp". Var jo ikke store området å undersøke for 7 personer. Jaja. Så nå får de sikkert daler/mat av ho dama. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En sinnere Silje enn det vi er vant med på lørdag ja! Håper hun klarer å få stoppet kjeften på Vigdis en stund. Håper også at GeirO vinner, men hvordan er det egentlig finale uke fungerer? En ut på mandag, en på onsdag, og finale på lørdag? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg tror tv2 har gjort nok en tabbe. Røpa seg om hvilken gren Torkel velger altså. Helt på slutten av "dette skjer neste uke" kunne vi se ei tønne der hvor de skulle ha tvekamp... Så domt.. da vet vi jo at det blir kunskap! Endret 2. april 2008 av Mats Støen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem tror dere blir 1. kjempe i dag da? Geir Ove tipper jeg:P Det var jammen godt tippa du Ikke fornøyd med valget. Håper han denger Torkel på lørdag, men har en stygg følelse av at Torkel er litt for seiglivet. Han blir å velg kunnskap. Han burde jo velge stokkebæring...Torkel har jo dobbelt så lange armer som Geir Ove. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Står ikke den tønna der alltid? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Setter mynten min på at Torkel velger øksekast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå