EmilO Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var pga storbondehuset at det ble konsekvenser :O Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Arg, håper Silje tar Ida. Det MÅ hun! Silje skal jo vinne hele shiten... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 At Catharina blir straffet fordi hun har en real fobi er direkte dårlig folkeskikk fra TV2 sin side. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 At Catharina blir straffet fordi hun har en real fobi er direkte dårlig folkeskikk fra TV2 sin side. Enig... TV2 har virkelig lagt seg i selen for å fremstille Catharina på værst tenkelig vis Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva har skjedd ? Har ikke fått med meg første halvtimen. Fordi MANU vant 4 - 0 over Villa;O Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva har skjedd ? Har ikke fått med meg første halvtimen. Fordi MANU vant 4 - 0 over Villa;O ida har sabotert ukesoppdraget og silje har blitt 2.kjempe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida fortsetter å fjerne maten til de andre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skal si Catharina var uskyldig på markedet... Fyrte tilogmed opp en klem. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En ting jeg lurer på... Hvor mye er det som bare er kødd egentlig? Tenker på det med monsen-brødrene, snikskyttern som skjøt godseiern, markedet osv og farmen deltagerne som later som de tror på alt sammen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Alt er ekte, de skøyt og drepte en kar for at du skal ha litt intriger. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg må nesten le av reglene. Såpass saftig straff bare pga at Catharina ikke ville sove i storbondehuset Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herregud, TV2 har gått for langt i mine øyne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 skulle ikke vigdis dra? Ser ikke sånn ut nei. dessverre. Syns det ryktet var spennende. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En ting jeg lurer på... Hvor mye er det som bare er kødd egentlig? Tenker på det med monsen-brødrene, snikskyttern som skjøt godseiern, markedet osv og farmen deltagerne som later som de tror på alt sammen De drepte godseieren for å skape drama! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En ting jeg lurer på... Hvor mye er det som bare er kødd egentlig? Tenker på det med monsen-brødrene, snikskyttern som skjøt godseiern, markedet osv og farmen deltagerne som later som de tror på alt sammen De må jo bare spille med... har ikke noe valg. Synes hele det opplegget er latterlig... At Catharina blir straffet fordi hun har en real fobi er direkte dårlig folkeskikk fra TV2 sin side. Enig... TV2 har virkelig lagt seg i selen for å fremstille Catharina på værst tenkelig vis Liker Catharina mer og mer for hver episode. Er ikke så gæærn som alle skal ha det til, Tv2 prøver å gjøre alt de kan for å få det til å virke som hun er den store stygge ulven. Ida kan brenne, makan til usmakelig jente skal du lete lenge etter... Håper hu skjemmmes mens hun ser på dette!! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En ting jeg lurer på... Hvor mye er det som bare er kødd egentlig? Tenker på det med monsen-brødrene, snikskyttern som skjøt godseiern, markedet osv og farmen deltagerne som later som de tror på alt sammen De drepte godseieren for å skape drama! Hehe:) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herregud, TV2 har gått for langt i mine øyne. De har ikkje akkuratt mye mat denne uken heller, og når de appåtil tar hønene som legger egg pga av at hun ikkje ville sove i storbondehuset? Nei, det syns eg blir for dumt. Folk skal ikkje få lov å ha fobier uten at det får konsekvenser. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lurer på hvor mange som klager på reglene denne gangen, i og med at Silje får spørsmål som er dyrlege-relatert. Blir jo omtrent det samme som at Eren fikk velge bryting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 JAAAAAAAAAA!!!!!!!! JESS FOR HELVETTE!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå