bjornerikk Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 de har fortsatt reklame for God Kveld Norge som har med Farmen å gjøre men om det noe å si for resultatet er heller usikkert... denne gangen er Ann Kristin og Geir Ove med i reklamen, så om det har å si at Ida velger Ann Kristin og at A K taper vet jeg ikke Når vi snakker om sabotsjen har jeg en teori om at de har puttet noe sand eller småstein eller noe i melet så det veier mer... vi ser jo at Ida tar mel fra skapet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm, lurer nesten på om jeg skal sende en mail med ros til TV 2! Endelig har de gitt seg med God Kveld Norge spoileren sin God kveld norge tror jeg er spilt inn for lenge siden Gullkorn anyone? :!: Jeg håper inderlig Ida ryker nå. Begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida må gå.... hun er jo verre enn hele gjengen til sammen Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm, lurer nesten på om jeg skal sende en mail med ros til TV 2! Endelig har de gitt seg med God Kveld Norge spoileren sin God kveld norge tror jeg er spilt inn for lenge siden Gullkorn anyone? :!: Jeg håper inderlig Ida ryker nå. Begynner å bli lei.. Jeg var dum da! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 de har fortsatt reklame for God Kveld Norge som har med Farmen å gjøre men om det noe å si for resultatet er heller usikkert... denne gangen er Ann Kristin og Geir Ove med i reklamen, så om det har å si at Ida velger Ann Kristin og at A K taper vet jeg ikke Muligens, men AK og GO har vært innslag på God Kveld Norge før. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg var dum da! Neida, når du innser det selv er det jo greit Hadde vært verre om du begynte å kverrulere (slik jeg kan ha en tendens til å gjøre for å ro unna at jeg tok feil) TV2 har hørt på seerne og sluttet å ha intervju med den som går ut samme kveld - heldigvis. Jeg svidde meg noe inni h**** på det da Eren gikk ut. Heia som bare det på han, og siden Torkel skulle på skjermen senere på kvelden var jeg så sikker at jeg inngikk et ganske kraftig veddemål med typen . Tapte hardt.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida må gå.... hun er jo verre enn hele gjengen til sammen helt enig. snakk om dårlig taper, bli valgt til første kjempe og så bestemmer hun seg for å sabotere ukesoppdraget. blir så sur. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida er så patetisk. Stolt av å lyve. Håper hun leser dette, og får en reality check. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fy faen...nå ble det for lite mel....fy faen...Ida skulle hatt så jævlig juling Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Respekt = 0. Dette må jo være tidenes drittkjerring i Farmen-sammenheng. Hun må UT i dag. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) " mitt misson om å saboter gikk bra" For ei dritt-kjerring!!! Det er ikke noe å være stolt over! men det ser ut som at hun er stolt.. Gliser sånn kvalmt! Endret 29. mars 2008 av Mats Støen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Rett og slett usportslig gjort av Ida. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Respekt = 0. Dette må jo være tidenes drittkjerring i Farmen-sammenheng. Hun må UT i dag. hmm, lurer på om det kommer mange hatgruppe til ida nu Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Oi, Silje som 2. kjempe. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida er tidenes drittkjerring som har vært på tv. For så jævla lyst til å jule henne opp. Makan til menneske må man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Også valgte hu den eneste jenta jeg syntes er både deilig og har bra personlighet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ingen bombe at det ble Silje egentlig. Ida skal ødelegge mest for Catharina, og da er Silje veien å gå. Fordi hun ikke sov i huset den natta blir det konsekvenser.. Jaja. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herregud, så dette et regelbruddet... Faen så latterlig Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Enig her ass. Ida er en idiot... Også tror hun det er bra underholdning når hun sitter der med det sleske smilet sitt og sier at hun har sabotert ukesoppdraget Bitch Endret 29. mars 2008 av White Fox Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Utrolig hvor koselig og uskyldig Catharina virker i forhold til Ida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå