ArneJ. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat? Haha, ei som ble fornærmet over bilring-kommentaren hvert fall. Wow. Uansett, Catarina må get her shit togheter, ho virker jo som om hun rett og slett skulle vært en smule tilbakestående. Først kommer hun med alt det der "Ja jeg tror folk kommer til å frykte meg litt fordi jeg er så frekk i kjeften", så gjør hun alt for å framstå som ei kjerring med bein i nesa. Latterlig spør du meg, spesielt når hun ikke er i stand til å gjøre en dritt på gården. Skjer med å koke undertøy der man koker maten? Stokk dum. Catarina er lat. Sånn blir det når pappa gjør alt for deg, og man får alt man peker på. En gang i tiden var hun i alle fall godt trent, da hun var på ungdomslandslaget i håndball. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Naiz, litt action i neste episode ;D Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva skjedde egentlig på slutten og i teaseren til neste episode? Skyting og ...? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Torkil løper ut døra og prøver og rive han som skyter av hesten? LAdd for neste episode ;D Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat? Haha, ei som ble fornærmet over bilring-kommentaren hvert fall. Wow. Uansett, Catarina må get her shit togheter, ho virker jo som om hun rett og slett skulle vært en smule tilbakestående. Først kommer hun med alt det der "Ja jeg tror folk kommer til å frykte meg litt fordi jeg er så frekk i kjeften", så gjør hun alt for å framstå som ei kjerring med bein i nesa. Latterlig spør du meg, spesielt når hun ikke er i stand til å gjøre en dritt på gården. Skjer med å koke undertøy der man koker maten? Stokk dum. Catarina er lat. Sånn blir det når pappa gjør alt for deg, og man får alt man peker på. En gang i tiden var hun i alle fall godt trent, da hun var på ungdomslandslaget i håndball. Aner meg at hun satt masse på benken. Men Catarina er forferdelig irriterende og slapp, liker bedre Hugo enn hun. Gidder ikkje gjøre noken ting, og så klager hun, få hun ut! EDIT: Leif var her. Endret 11. februar 2008 av member-97590 Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ingen andre som er skikkelig lei banninga og væremåten til Amin?Makan til fjortis skal man lete lenge etter. Amin får ting igjort istedenfor å sutre. En av de bedre der inne. Endret 12. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Begynte å like Hugo bedre i denne episoden, utrolig nok. Etter å ha mislikt han i to uker, beviste han sin styrke i tvekampen forrige uke, og ble plutselig en liten favoritt. Kan ha noe å gjøre med at han var veldig usynlig i dagens episode. Amin har jeg også sansen for enda. Spørs hvordan det blir etterhvert, men joda, syns det var gøy han ble storbonde. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker o han der Amin Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Må si at det blir spennende i kveld, lurer på hva som skjer med han duden som kommer på hesten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Var det en kar på hesten? Trodde det bare var en skremt hest, jeg. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker o han der Amin Samme her, men hans autoritære styreform kan nok kanskje komme til å endre det etterhvert=) Likte han bedre før han ble storbonde for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 wee, action! Ja, var koslig med litt skikkelig action. Han skulle greid å fått han av hesten! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Maa innromme at Ingunn overrasker..artig dame Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker godt Ingunn, men syns kanskje det blir en smule teit å begynne med den type "juks" såpass tidlig i oppholdet. Syns de har altfor mye fokus på de jævla knivene. Sabotere et ukesoppdrag og gjøre tilværelsen og stemningen værre for samtlige, bare for å hindre en person i å få en finalekniv som vedkommende KAN få bruk for dersom h*n kommer til finalen. Det er bare 2 av de 12 gjenværende som får bruk for den uansett, hvorfor ha så mye fokus på det? Er det ikke viktigere å få mat og bra trivsel? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 synes det er dumt de har kniver jeg.. blir for mye fokus på sabotasjer.. men for all del.. det blir det jo tv av... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 kvifor trur alle at det er skodespel? det er ikkje det, det er noken menneskjer som lev sån oppi nord, akkurat som i gamledagar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hørte Karoline Dyhre Breivang på radioen før i dag, de pratet om at Catharina har sagt hun her vært på landslaget, Karoline hadde aldri sett/hørt om henne på landslaget og hun har vært der i 7,5 år, og heller ingen andre hun hadde spurt hadde sett henne der. Endret 15. februar 2008 av Stine Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 eg trur det var på u20 landslaget eller noke sån ho hadde våre med på Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hoho, ganske etterlengtet kamp, Christian mot Hugo. Edit: en kamp som endte med en idiotisk gren, staurbæring, og seier til Hugo. Endret 16. februar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå