Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen bombe at det ble Ida. Litt merkelig at Vigdis er med på å sabbortere oppdraget.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor viste de ikke Ida sin reaksjon med brevene? Hun prøvde jo å løpe vekk fra kameraene leste jeg et sted. Hun må jo opprettholde sitt "knalltøffe" image, og kan jo ikke sippe foran kamera Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vigdis var vel med for hun nikker og sier jo JA til absolutt alt Ida sier og gjør... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor viste de ikke Ida sin reaksjon med brevene? Hun prøvde jo å løpe vekk fra kameraene leste jeg et sted. Hun må jo opprettholde sitt "knalltøffe" image, og kan jo ikke sippe foran kamera Hehe nei, men det gjorde hun. Men de valgte dessverre/selvfølgelig ikke å vise det. Ida Holmen intervju Farmen om mental knekk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 NEEEEEEEEEEEI GAUTE-SKOLE Hvorfor virker det som mange blir like forskrekka og overraska når dette kommer? Vi vet jo at det er "Gaute-skole" siste halvdel av programmet hver onsdag. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) NEEEEEEEEEEEI GAUTE-SKOLE off, tar på lydløs da jeg å finner på noe annet Endret 26. mars 2008 av iqliZer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hadde ikke vært så ille hadde det ikke vært for at Gaute virker mentalt tilbakestående. Flaut å se på. Endret 26. mars 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Uff, TV2 skyter seg i leggen med dette tullete våset dem sender nå. Er jo så kjedelig da. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kva var det gaute sa heilt på slutten av dagens episode ? Kva som fekk konsekvenser ?? Gjekk glipp av det ! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oi oi oi regelbrudd. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oi oi oi regelbrudd. Regelbrudd? Hva mener du? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gaute sa i slutten av episoden noe med juks, han sa ikke hva og at dette ville få konsekvenser for alle på gården og neste uke kom til å bli enda tøffere enn vanlig. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gaute nevte regelbrudd under "I NEEEEEESTE EPISODE AV FAAAAAARMEN" *snakke som han luringen som er forteller* Kan jo bli spennende å se hvem som har brutt hvilken regel.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, lurer på hva det er, men det får vi vel vite i lørdagsepisoden regner jeg med.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kanskje Ida og Vidgis avslørte seg eller ble busta? Og at det får konsekvenser. Eller at at de avslørte seg og noen gjorde noe dritt mot dem, så det får konsekvenser? Catharina rista på hodet og smilte oppgitt når han snakka om regelbrudd og konsekvenser. Kanskje ho har gjort noe, eller noen har gjort noe mot ho. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, lurer på hva det er, men det får vi vel vite i lørdagsepisoden regner jeg med.. Selvfølgelig, siden det var reklame for neste episode. Tror ikke man får straff for å ødelegge oppdragene. Noen har vel gjort noe annet. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det var vel noe snakk om å løpe fra kameraene tidligere her, kanskje det blir sett på som et regelbrudd å snike seg vekk fra kameraene.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen ganer har man reklamert for "neste episode" på mandag, men det har ikke kommet før på lørdagen. Tror det var sånn helt i begynnelsen når stabburet brant. Tror ikke det gjelder denne gangen. Vi får nok se det på lørdag. Nå er jeg nysgjerrig på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå