IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Næmen..er det trøbbel i paradis... Herregud AK er barnslig.... mygod Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Går vel til familien hans? Er jo bare han som døde. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fyfaen så mange kvalme folk det er på farmen i år. Helt sjukt, kjenner jeg får middagen i halsen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er helt sykt.... Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig?? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er helt sykt.... Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig?? Ja uff. Skjønner overhode ikke hva han fyren ser i hu. Forrige farmen var mye bedre enn denne utgaven. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper ikke dette ukesoppdraget blir godkjent i det hele tatt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva er det AK og han krangler om? Fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var vel det at Geir O ikke ville jobbe med dette ukesoppdraget. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ukesoppdraget blir nok misslykket. Ida og Vigdis saboterer, som de viste i "hva skjer på neste Farmen"-tingen. Trodde Vigdis var sånn som ville at alle oppdrag skulle gå i boks, for fellesskapet. Har ikke ho snakket om det før? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 viss han ble valgt til kjempe så skulle han slække...og da mente hun at viss de da ikke fikk 50 daler,og hun ikke fikk mat så var det hans feil..og da var han ego som ikke tenkte på henne Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Han sa vel strengt tatt at han skulle "slække" uansett, fordi han hadde jobba så hardt i 7 uker, og fordi han mente at Catharina aldri har jobbet. Men AK snakket om at det bare var 3 uker igjen? Hvordan er det det funker, egentlig? Er vel bare 2 i finalen? Er det en semifinale eller noe, hvor f.eks 5 (vet ikke hvor mange det er igjen etter 3 uker ) blir til 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er helt sykt.... Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig?? Hun overreagerer en smule. Hun som burde be om å få tilbake vennskapet de hadde. Håpet på at AK skulle vinne, men nå holder jeg heller på Geir O. Hvis vestkant-berta med vond rygg vinner går jeg å bygger en galge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er helt sykt.... Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig?? Hun overreagerer en smule. Hun som burde be om å få tilbake vennskapet de hadde. Håpet på at AK skulle vinne, men nå holder jeg heller på Geir O. Hvis vestkant-berta med vond rygg vinner går jeg å bygger en galge. Bygg en til meg å da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Han sa vel strengt tatt at han skulle "slække" uansett, fordi han hadde jobba så hardt i 7 uker, og fordi han mente at Catharina aldri har jobbet. Men AK snakket om at det bare var 3 uker igjen? Hvordan er det det funker, egentlig? Er vel bare 2 i finalen? Er det en semifinale eller noe, hvor f.eks 5 (vet ikke hvor mange det er igjen etter 3 uker ) blir til 2? Det er 6 stykker igjen når finaleuka begynner, men deretter ryker de en etter en. Tror det ryker 2 på mandag, 1 på onsdag og 1 før den siste kunnskapskampen i finalen på lørdag hvor det står igjen 2 stykker. Hvertfall ca sånn det har vært før. (Ja, finalen er lørdag 12. april) Endret 24. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvis ikke hun med ryggskade trekker seg da. Jeg tror kristiandsunneren sitter hjemme i sofaen, koser seg og ser på at han lagde litt liv ved å velge storbonden han gjorde. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det var en kjedelig episode idag. Tv2 overfokuserer på kranglingen. Hele episoden gikk jo med på drittslenging mot katarina og denne tåpelige krangelen mellom paret. Skulle ønske at de hadde fokusert mere på jobben med selve ukesoppdraget. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Catharina raser mot Tv2 mener hun nok en gang blir fremstilt feil... blir bare bedre og bedre dette Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det var en kjedelig episode idag. Tv2 overfokuserer på kranglingen. Hele episoden gikk jo med på drittslenging mot katarina og denne tåpelige krangelen mellom paret. Skulle ønske at de hadde fokusert mere på jobben med selve ukesoppdraget. Amen. Men det er vel det som TV2 tror skaffer seertall. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det var en kjedelig episode idag. Tv2 overfokuserer på kranglingen. Hele episoden gikk jo med på drittslenging mot katarina og denne tåpelige krangelen mellom paret. Skulle ønske at de hadde fokusert mere på jobben med selve ukesoppdraget. Helt enig...gadd faktisk ikke se hele engang. Alle eg holdt med er jo vekk ut uansett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Catharina raser mot Tv2 mener hun nok en gang blir fremstilt feil... blir bare bedre og bedre dette Mener du hun er riktig fremstilt? Alle forstår jo at de klipper og limer som de vil. Vi ser 3 timer av 168, så det sier seg jo selv. Bare se på Åge Hareide, han ble klippa i dag/i går. Tv2 sa faktisk unnskyld til han da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå