Anonym234 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Første uka var ikke Hugo spesielt spiselig. Man må tilpasse seg der man er og med hvem man er sammen med, mener jeg. Han ødela nok litt for seg selv med denne "sånn-er-jeg-bare-deal-with-it"-første uka. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Han ødela nok litt for seg selv med denne "sånn-er-jeg-bare-deal-with-it"-første uka. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Han ødela nok litt for seg selv med denne "sånn-er-jeg-bare-deal-with-it"-første uka. Hvorfor det? Folk begynte å misslike han med engang.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Han ødela nok litt for seg selv med denne "sånn-er-jeg-bare-deal-with-it"-første uka. Hvorfor det? Folk begynte å misslike han med engang.. Nettopp, og ofte når folk har fått et inntrykk av en person, skal det endel til å forandre det. Spesielt i slike settinger som Farmen, tror jeg. Der alt blir så nært og det er en konkurranse. "Nei, han der like vi i alle fall ikke". Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Han ødela nok litt for seg selv med denne "sånn-er-jeg-bare-deal-with-it"-første uka. Hvorfor det? Folk begynte å misslike han med engang.. Nettopp, og ofte når folk har fått et inntrykk av en person, skal det endel til å forandre det. Spesielt i slike settinger som Farmen, tror jeg. Der alt blir så nært og det er en konkurranse. "Nei, han der like vi i alle fall ikke". så han ble mislikt fordi han hadde troen på seg selv, og ikke valgte å skjule seg bak en maske? det er jo egentlig veldig trist. Men samtidig veldig norskt.. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Han virket litt for selvgo første uka, men etter det med Amin begynnte jeg å heie på Hugo Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Håper på Geir Ove, eller aller helst Silje som vinner av Farmen. De er uten tvil de to mest sympatiske personene der inne, og de som etter min mening fortjener å sitte igjen med premien. Ida, Catharina, Hugo og Vigdis liker jeg ikke som person, og når det gjelder Torkel/Unni (er dette egentlig to separate individer?), så er det vel snart på tide å klippe navlestrengen.. Lenke til kommentar
konglehelten Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Håper ihvertfall ikkje Catharina vinner, men det er som oftest de man ikke ønsker skal vinne som faktisk gjør det. Likevel, hun er med og spiller spillet, de er kun der for en grunn: å vinne. Selvfølgelig litt komisk med voksne mennesker som går så drastisk inn for å sabotere for andre. God TV- underholdning! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg gjorde en morsom oppservasjon på torsdag i Hafjell. Ak og Catharina var der sammen, aleine. Trodde ikke de var såpass gode venner? Kanskje det er de som blir lenge i farmen og utvikler et vennskap? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er jo fler som har sagt at de ble venner etter Farmen. Lenke til kommentar
konglehelten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mange som er på farmen ender som oftest opp som venner ser det ut som. TV 2 legger jo opp slik at de setter sammen en gruppe med folk som blir å krangle. En venninne av meg fortalte at søsteren hennes hadde søkt om å bli med på Farmen, og på det skjemaet hun måtte fylle ut måtte hun skrive om ting som irriterte henne osv. Det er også vanlig at folk sier at de kun viser kranglingen deres på TV-en, tiden som ikke blir vist på TV var de ofte venner og hadde det ganske koselig. Slik var det vist ikke i år, de kranglet vist veldig ofte. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikveld braker det løs igjen da... Spennende å se hvem som blir storbonde.. Tror Tv2 kommer til å oppleve en massiv seerflukt siden de har hatt en unødvendig påskeferie samt at Hugo forlot gården.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikveld braker det løs igjen da... Spennende å se hvem som blir storbonde.. Tror Tv2 kommer til å oppleve en massiv seerflukt siden de har hatt en unødvendig påskeferie samt at Hugo forlot gården.. Synes det var fint at de hadde pause i påskeferien jeg. For mange dro feks på ferie turer. Jeg var feks på TG, så jeg hadde ikke fått med meg mye.. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Catharina som storbonde... meget meget snedig.. haha dette blir artig.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sjokk? haha nei. Var jo helt klart at det ble henne. Lenke til kommentar
SQQlt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Å herregud! Catharina som storbonde... Endret 24. mars 2008 av SQQlt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Å dæven.... Nå er det bare å sabotere ukesoppdrag og herje på Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hihi, dette kan bli en morsom uke. Var ikke akkurat mye glede over Catharina... Endret 24. mars 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 "Få ned det røde flagget. Detta var tøys!" :!: Catharina som storbonde er hvertfall, om ikke annet, underholdende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Haha. Mentor virka irritert på Catharina. Tror dette, som sagt (av Torkel?), blir en Silje-Catharina-uke. Tror Silje får kjørt seg. EDIT: Før har vel det de laget gått til Aslakstrøm? Unntatt det de bruker på gården (smia m.m). Hvordan blir det nå? Endret 24. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå