Forumforumforum Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hvorfor kan ikke Torkel kunne ta noen inne på Farmen i fysisk kamp? Klart han hadde tapt mot Eren som er fribryter ;p Men han er nok sterkere enn de fleste tror, han har tross alt spilt håndball i mange år pluss at han kommer fra en gård og har arbeidet fysisk der før Men har Torkel kreft? Han hadde når han var liten gutt.. Endret 15. mars 2008 av espennyh Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 At han hadde tapt mot Eren er greit det,men at folk tror at han er så ufattelig sterk kan eg ikke begripe. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 At han hadde tapt mot Eren er greit det,men at folk tror at han er så ufattelig sterk kan eg ikke begripe. INGEN har hevdet at Torkel er så ufattelig sterk!! Men tror du at Geir Ove er så fryktelig sterk fysisk da? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 At han hadde tapt mot Eren er greit det,men at folk tror at han er så ufattelig sterk kan eg ikke begripe. INGEN har hevdet at Torkel er så ufattelig sterk!! Men tror du at Geir Ove er så fryktelig sterk fysisk da? Selfølgelig er GeirO sterk! Det ser du jo! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) -- Endret 15. mars 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Viss du leser bakover noen sider så SER du at folk hevder at han er så sterk. Få vertfall fakta på plass før DU begynner å argumentere. Men vertfall... Viss GeirO blir storbonde nå,er han nødt til å velge ei jente som 1 kjempe da..eller hvordan blir det? Endret 15. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tror det er første gang i Farmens historie at det så "tidlig" i sesongen ikke er igjen en eneste deltager jeg liker. Nå handler det bare om at de verste av dem ikke skal vinne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tror det er første gang i Farmens historie at det så "tidlig" i sesongen ikke er igjen en eneste deltager jeg liker. Nå handler det bare om at de verste av dem ikke skal vinne. Faktiskt...har absolutt ingen favoritt lenger.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tror det er første gang i Farmens historie at det så "tidlig" i sesongen ikke er igjen en eneste deltager jeg liker. Nå handler det bare om at de verste av dem ikke skal vinne. Er jo bare klyser, mammadalter og sminkedukker nesten jo. Hør på mammadalten når han snakker da for svarte, har jo ikke kommet i stemmeskifte enda engang! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tror det er første gang i Farmens historie at det så "tidlig" i sesongen ikke er igjen en eneste deltager jeg liker. Nå handler det bare om at de verste av dem ikke skal vinne. Faktiskt...har absolutt ingen favoritt lenger.... Samme her... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vist ingunn kommer tilbake, så er det min favoritt.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vist ingunn kommer tilbake, så er det min favoritt.. Her også, så jeg tviholder enda til håpet om at det ryktet kan være sant. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hørt rykter om hvem som vinner, og det er ikke Ingunn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hørt rykter om hvem som vinner, og det er ikke Ingunn Jeg har også hørt rykter om hvem som vinner, og det er av forskjellige folk som påstår å ha sikre kilder på det, og disse ryktene peker ut minst 3 av de som er der inne nå som vinnere. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hørt rykter om hvem som vinner, og det er ikke Ingunn Jeg har også hørt rykter om hvem som vinner, og det er av forskjellige folk som påstår å ha sikre kilder på det, og disse ryktene peker ut minst 3 av de som er der inne nå som vinnere. Hmm. ikke godt å si, men jeg forholder meg til min kilde foreløpig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg heiet på Hugo. Nå heier jeg ikke på noen spesiell. Kanskje Geir Ove. Da er detbra at Torkel vant. Tror Geir Ove har større sjans å vinne mot Torkel enn Eren. Men er forsåvidt enig. Er ikke så mange av mine favoritter igjen nå, nei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er jo bare klyser, mammadalter og sminkedukker nesten jo. Jaha. Hva går Silje under? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) På hvilken måte er Silje klyse? Endret 16. mars 2008 av Skagen Off-topic. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Mest klyse.... Kan du si meg hvordan ei jente kan være klysete ? :o Endret 16. mars 2008 av Skagen Off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå