Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Men har Torkel kreft? Du må nok se God Kveld Norge for å få svar på det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 TV2 er direkte patetisk. Unni og Torkel er så Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Er bare å vente på at Unni går ut, så skal vi nok se at Torkel har baller likevel. Endret 15. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå har vel TV2 bytta sånn at det heller er den som vinner tvekampen som får et innslag på God Kveld Norge Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Pokker, jeg sendete en mail til TV 2 i dag også for at de spolerte! Men nå er de jo jeg som dreit meg litt ut da... Sa at de måtte være kjukke i huet som ikke tok til seg kritikk Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 TV2 har vel uttalt at de skulle skjerpe med å avsløre hvem som ryker ut. Jeg har derfor en liten mistanke om at Torkel faktisk vinner denne kampen. At de rett og slett prøver å lure oss. Om det ikke stemmer er det bare helt håpløst av TV2. Rett og slett latterlig Det er like håpløst nå. De har sagt at de ikke skal avsløre hvem som ryker. Torkel er gjest i GKN. Dersom TV2 ikke farer med løgn, så skal derfor ikke Torkel ryke. Ergo vet vi at Torkel slår Eren. Ergo avslører de hvem som ryker likevel. Overraskende at ikke flere andre skjønte dette. Kanskje TV2 ikke bør få så hard kritikk for dette likevel, da folk generelt muligens ikke var glupe nok til å forstå at det naturligvis var Torkel som kom til å vinne. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Åhhhh synd at Torkil vant, den jævla sleske mammadalten fortjener og gå ut. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg syntes det var bra at Torkel gikk videre jeg! Men for meg er det det samme hvem som går videre og ikke, så lenge Silje vinner. Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg klikker hvis Eren velger Ida/Catharina som storbonde Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Et par innlegg er slettet. Å ønske at folk har kreft er ikke bare usmakelig, men forsåvidt lite saklig i denne debatten. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes også det var bra at Torkel vant. Han gjør en god jobb på Farmen. Nå er vel Torkel favoritt blant gutta til å komme til finalen. Han er vel sterkere fysisk en pingla Geir Ove. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes også det var bra at Torkel vant. Han gjør en god jobb på Farmen. Nå er vel Torkel favoritt blant gutta til å komme til finalen. Han er vel sterkere fysisk en pingla Geir Ove. Ja,såklart,har du SETT serien? Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg synes også det var bra at Torkel vant. Han gjør en god jobb på Farmen. Nå er vel Torkel favoritt blant gutta til å komme til finalen. Han er vel sterkere fysisk en pingla Geir Ove. .... Endret 15. mars 2008 av brd Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) -- Endret 15. mars 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg syntes det var bra at Torkel gikk videre jeg! Men for meg er det det samme hvem som går videre og ikke, så lenge Silje vinner. 100000000% enig Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Geir Ove er ikkje det han jenta som nettopp klippet seg ? Torkel skal nå vera på høyde med han fysisk trur eg. Men ein trenger uansett ikkje vere sterkest for og vinne farmen det viktigeste egenskapen må vere kunnskap. Det er tross alt kunnskap som gjeld i finalen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) -- Endret 15. mars 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja,klart at viss du er ett helt hode høyere enn noen så er du jo vertfall dobbelt så sterk Du vil holde en knapp på Torkel i bryting mot GeirO ?? jaja.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det har betydning ja..men viss du er ved dine fulle fem så kan du ikke seriøst tro at TORKEL kan ta noen av de inne på farmen i NOEN fysiske kamper..bortsett fra de som er helt 50/50....øksekast feks. Flåsete kan du være selv,må tåle at noen ikke er enig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå