Husee Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mulig, men jeg skulle tro at Torkel vinner. Secound that, han kommer værtfall langt! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det virker som om noen har fått for seg at kunnskap er generelt og ikke bare rundt gårdsbruk. Kunnskap er jo rent rundt det temaet og Torkel har vært der lenger, lest mer i gårdsboka og virker generelt som om han har en god del kunnskap. Eren derimot virker som om han er 8 år i hodet og løper rundt og leker Cowboy med lasso. Jeg var aldri noen stor fan av Torkel, men jeg synes i alle fall at han fortjener det mer enn Eren. Det overrasker meg egentlig at GeirO valgte Eren som førstekjempe i og med at han virker som om han egentlig ikke bryr seg om spillet, men men. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vel, Geir Ove har jo sagt i ettertid at han angret litt på valget av Eren som førstekjempe, og at han aldri tenkte spill og taktikk der inne, med unntak av 3 dager, og det var de 3 dagene før han skulle velge førstekjempe. Noe som forøvrig også kan tyde på at Geir ove ikke blir storbonde flere ganger, altså ryker ikke Ann Kristin med det første. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Torve på tv nå uten Morra. morsom mann 105kg i benkpress Endret 14. mars 2008 av Spillguru Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 God kveld norge gjør det igjen.. Torkel går ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) God Kveld Norge reklame nå... "Hør farmen Torkel's tøffe kamp mot kreften" . Endret 14. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 God Kveld Norge reklame nå... ... Legg det der i spoiler da.... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Siden tv2 har fått så mange klager... Kanskje de sier det bare for at vi skal tro at X går ut? Endret 14. mars 2008 av Mats Støen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) La det i spoiler eg..... Endret 14. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 God Kveld Norge reklame nå... ... Legg det der i spoiler da.... At x har/har hatt kreft?? JA gud..det må jo i spoiler,hadde det vert noe om hva som skjer i farmen så hadde eg lagt det i spoiler Nei, men at det er God Kveld Norge reklamen, for da skjønner alle at x går ut... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Pokker, har heldigvis ikke sett reklamen enda, men leste litt her om hvem som gikk ut. Ser jeg reklamen personlig i løpet av kvelden, ringr jeg TV 2 og spør hva som er vitsen... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tror ikke jeg skal bli så sur denne gangen på God Kveld Norge hvis det stemmer at X går ut... Det er jo tross alt han! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Disse god kveld intervjuene er vel laget for lenge siden? Altså ikke denne uken... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Disse god kveld intervjuene er vel laget for lenge siden? Altså ikke denne uken... Det eg også har tenkt på Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 men de kan jo endre reklamen for programmet selv programmet er laget for lenge siden.. eller misforstår jeg dere nå? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Disse god kveld intervjuene er vel laget for lenge siden? Altså ikke denne uken... At det er en tilfeldighet at de har hatt intervju med den som har gått ut samme kveld, mange ganger på rad? Neppe... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Greit nok at de har intervju med de utslåtte, det er faktisk ganske bra. Men de trenger ikke reklamere for akkurat dette inslaget! Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 unni blir sikkert storbonde, da er vel han geiro som blir første kjempe i neste vekke Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 tror ikke de får lov til å kaste ut flere gutter nå... siden det bare blir 2 igjen... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 tror ikke de får lov til å kaste ut flere gutter nå... siden det bare blir 2 igjen... Nemlig, nå må jentene ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå