Hunterz Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mulig, men jeg skulle tro at Torkel vinner. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 GeirO sin taktikk: Eren ble førstekjempe, Torkel blir andrekjempe velger kunnskap der han slår Eren. Anki blir ny storbonde som velger Torkel som førstekjempe som da må uti kamp med GeirO. GeirO knuser Torkel i no fysisk, GeirO i finalen!! Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Koffer sko Eren velge Anki som storbonde Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 han ville vel velgt GeirO men viss Eren rykker ut så ber sikkert GeirO Eren om å velge Anki som storbonde Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Eren velger nok Trokel eller Ida som storbonde da... (om han ryker da) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 han ville vel velgt GeirO men viss Eren rykker ut så ber sikkert GeirO Eren om å velge Anki som storbonde Hvorfor skulle han ville velge GeirO, etter at GeirO valgte han som førstekjempe? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 han ville vel velgt GeirO men viss Eren rykker ut så ber sikkert GeirO Eren om å velge Anki som storbonde Hvorfor skulle han ville velge GeirO, etter at GeirO valgte han som førstekjempe? fordi det er den han har hatt best kontakt med Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hvis GeirO ber Eren om å velge Anki når/hvis Eren går ut er jeg ganske sikker på at det ikke blir Anki. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har en følelse på at Eren ryker mot Torkel i enten kunnskap eller øksekast i lørdagens tvekamp. Tror ikke vi er kvitt Torkel så lett. Og selv om det hadde vært gøy å få han ut, så blir det mer uforutsigbart om Eren går ut. Det må da i så tilfelle bli det mest spennende storbondevalget på lenge. For geir o sin del så hadde det nok vært ypperlig om Eren gikk ut og valgte Anki til storbonde. Da kan han få mulighet til å møte Torkel som andrekjempe, og bli eneste gutt igjen på Farmen. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Spennende kamp som kommer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Siden det er så mange artikler om Torkel nå så er det nok han som går ut... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er i grunnen ganske sannsynlig, men surt av pressen å nesten bekrefte det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg vil fortsatt tro at Torkel slår Eren ut i kunnskap Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Uhm, er ikke Torkel og mammasøstra hans fra Hedmark? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ikke alle spørsmålene de får i kunnskap er noe de har lært på farmen! Det er spørsmål rundt fjøs/gårdting generelt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fullt klar over det, men lurer likevel hva slags grunnlag folk har til å tro at Eren er så mye smartere enn Torkel når det gjelder det kunnskapsområdet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor skal Torkel være så mye smartere da?? Jeg har gått landbruksskole(fjøsarb., skog, mekken, osv) Og vi hadde prøver hvor jeg sleit som pokker, og andre ganger gikk det lekende lett. Har mye med hvilke spørsmål som stilles, og hvilke områder de er gode på Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg sier ikke at Torkel er smartere. Jeg sier derimot at det er en helt åpen 50/50-kamp. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det som er er at Torkel har hatt noen lesetimer i gårsboken som er veldig viktig i forhold til teorispørsmålene. Torkel har også vært der fra starten av i motsetning til Eren, og dermed har Torkel et forsprang på info om gården osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå