Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eren ble vel første kjempe, ergo Torkel får velge gren. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 nei.. han sa bare torkel skal ut i kamp siden eren må velge enn gutt... han skulle valgt torkel, så hadde torkel ryki, men eren hadde fortsatt vært på lag med han... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 nei.. han sa bare torkel skal ut i kamp siden eren må velge enn gutt... han skulle valgt torkel, så hadde torkel ryki, men eren hadde fortsatt vært på lag med han... Tror han gjorde det med hensikt, går Torkel ut blir mamma storbonde ergo Geir Ove må i kamp mot Eren, og taper der. Men når Torkel får velge gren, blir det 99% sikkert kunnskap, der har Torkel en god sjanse mot Eren... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hvis mammagutten går ut! Så tviler jeg på at torkel velger morsi som storbonde. Men Silje! Å da vill nok silje sannsynlig velge ei jente. tipper Ida! EDIT: amagad. Hva er vitsen med farmenskole? Endret 12. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ååågud få vekke lærer timen på farmen. de er ikkje ein jevla søndags skule.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis Torkel går ut, så blir Unni storbonde. Det sa han selv, og det er ikke overraskende heller. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vi får jo knapt se en brøkdel av hva som skjer hver uke på farmen, også kommer de med "undervisning" også... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 torkel går ut. unni grein. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) torkel går ut. unni grein. Det var vel bare fordi han dro på øya? Men jeg må si jeg er veldig spent på reklamen for God Kveld Norge denne uka. Endret 12. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, kommer God Kveld Norge med en spoiler så smeller det! Da ringer jeg inn... Om de ikke gjør det, tror jeg faktisk at jeg skal sende en mail med ros til TV 2. Alltid bra å ta til seg kritikken man får Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hadde vært kult å vært med på farmen! Litt kjedelig hvis jeg måtte bryte med ei kobbe av ei kjerring med min lille kropp :!: Sikkert ikke morsomt å bli hetset på nett heller... Nei..det hadde ikke vært så veldig kult når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Geir Ove angret umiddelbart på førstekjempevalget Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lørdag kunngjør Eren hvem han velger som sin motstander i tvekampen. De er ikke helt inne i farmen på vg.no Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lørdag kunngjør Eren hvem han velger som sin motstander i tvekampen. De er ikke helt inne i farmen på vg.no haha, ja - Det blir et spennende valg det! Blir det Torkill, eller blir det Torkill?! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lørdag kunngjør Eren hvem han velger som sin motstander i tvekampen. De er ikke helt inne i farmen på vg.no haha, ja - Det blir et spennende valg det! Blir det Torkill, eller blir det Torkill?! Haha nei, la merke til den feilen jeg også.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er jo ikke Torkel som ryker, det er jo Eren det. Torkel velger kunnskap, og knuser Eren. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lørdag kunngjør Eren hvem han velger som sin motstander i tvekampen. De er ikke helt inne i farmen på vg.no haha, ja - Det blir et spennende valg det! Blir det Torkill, eller blir det Torkill?! Eller blir det Torkel..?! Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er jo ikke Torkel som ryker, det er jo Eren det. Torkel velger kunnskap, og knuser Eren. har meir trua på at eirin vinner øve torkel i kunnskap. geir ove angra jo at han velgte eirin sa han til vg, sikkert pga han rykke neste uke av torkel velgt unni som storebonde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå