pukki Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ida hun heter hun nye?Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne! Word. Makan til apekatt. Hu fortjener en hard høyre. Faktisk Plagsom som faen, det er hun. Samme gjelder egentlig alle jentene der inne, syntes jeg. AK finner jeg spesiellt irriterende. Mest fordi det lyser av dum og uvitenhet lang vei, mellom de blonde hårstråene. Hahaha! Er det Ann Kristin, hun som var på Senkveld? Hun maste jo hull i hode på 1million seere den dagen. Typen hennes fikk ikke si en dritt. Det værste er at hun er en brødteit bedreviter. Verste sort bedreviter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja Torkil i bryting! Mammsen kan ikke hjelpe den stakkars lille 20år gamle mannen denne gangen. Han kommer til å revne.. Mannen....MANNEN????? nei nei nei... Lenke til kommentar
pukki Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ja Torkil i bryting! Mammsen kan ikke hjelpe den stakkars lille 20år gamle mannen denne gangen. Han kommer til å revne.. Mannen....MANNEN????? nei nei nei... ffs. Han er jo en mann! han er en stakkars liten 20 år gammel mammadalt av en mann. Endret 12. mars 2008 av pukki Lenke til kommentar
chberge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis Geir Ove skal velge en gutt må han velge Eren som førstekjempe for at Torkill skal vinne. Geir Ove har MYE større sjangse for å slå Torkill enn Eren. Men det tviler jeg på siden Eren er storbonde. Men: Hold dine venner nærmt, og dine fiender enda nærmere! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har storbonden lov til å velge sine egne hjelpere som kjemper, eller er de fredet på lik linje med han selv? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 H*n kan velge hvem h*n vil Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eren kan vel ikke velge bryting to ganger på rad? Er det ikke regler for det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eren kan vel ikke velge bryting to ganger på rad? Er det ikke regler for det? Er ikke regler for det nei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eren kan vel ikke velge bryting to ganger på rad? Er det ikke regler for det? Er ikke regler for det nei. Mener å huske (fra tidligere sesonger) at de fjerner valg hvis det blir den samme som skal velge. For å få variasjon og at man som sagt, ikke skal få samme tingen to ganger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmmm, samtidig som det høres kjent ut, så tror jeg ikke det er en sånn regel. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror nok GeirO blir å velge Ida, ser jo bare på reklamen at hun ødelegger stemningen totalt, tror det er viktigere for Geir å redde stemninga enn å hevne Hugo, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde valgt Ida om jeg var han, men han bør nok vurdere dette ganske mye ettersom han fort kan bestemme sin egen skjebne ved dette valget. Velger han Ida og hun ryker ut så blir Vigdis storbonde. Velger han Ida og hun velger AK og vinner så blir Geiro storbonde igjen, men da uten sin søte. Uansett hvilken jente han velger så tror jeg dama hans blir andre kjempe, det kan da være en grunn til å velge Eren eller Torkill. Velger han Eren som førstekjempe så har han som sagt best sjanse for at Eren går ut og han kan da "plukke" ut Torkill i en fysisk kamp seinere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Haha, lol. Jess. Synd Torkel ikke ble førstekjempe, men det blir hvertfall kamp på han. Endret 12. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sannhetens time er kommet... 1 kjempe bliiiiiiiiiiiiiiiir *tromme virvel* FITTE......tosk Geir O Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Najs, da blir vi kvitt både Unni og Torkel.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 LOL! Vigdis har lyst på Torkel. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 LOL! Vigdis har lyst på Torkel. Humret litt når jeg så det, Torkel rødmet jo nesten... Uansett, blir en meget underholdende lørdagskveld Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke umulig at Torkel vinner en kunnskapskamp. Men GeirO var ikke lur når det gjelder ukesoppdraget, nå fikk han minst tre personer til å mislike ham. Torkel, Eren, Unni og de som ville ha ut Ida. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er det ikke Eren som velger gern da? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 GeriO "lurte" oss litt ved å si Torkel først, men så sa han at Eren ble førstekjempe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå