sandalH Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Les det han karen her skriver om ny deltager; www.olephb.no Hadde jo vert glimrende visst amin kom inn igjen. Leste nettreffet hans, og den første meldingen er fra Eren til Amin. Amin gledde seg til de traff hverandre igjen og slikt.. Tror vi heller kan lure på NÅR han kommer, og ikke om.. Endret 11. mars 2008 av sandalH Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Les det han karen her skriver om ny deltager; www.olephb.no Hadde jo vert glimrende visst amin kom inn igjen. Leste nettreffet hans, og den første meldingen er fra Eren til Amin. Amin gledde seg til de traff hverandre igjen og slikt.. Tror vi heller kan lure på NÅR han kommer, og ikke om.. Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente?? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente?? " - hey, er litt travelt til meg i dag. kommer ikke på noen gode spm.:)men gleder meg stort til vi møtes igjen, du er en kjempekar... Konge Eren, gleder meg til vi sees selv jeg=) du for ha en fin dag, så snakkes vi=) bare og ringe=9 " Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja...og? Du mener DET beviser at Amin kommer inn igjen? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 legg i spoilertags folkens.. eller så klikker folka her.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og de treffes ikke på finalen og festen etterpå?....kanskje det han mente?? " - hey, er litt travelt til meg i dag. kommer ikke på noen gode spm.:)men gleder meg stort til vi møtes igjen, du er en kjempekar... Konge Eren, gleder meg til vi sees selv jeg=) du for ha en fin dag, så snakkes vi=) bare og ringe=9 " Eren skrev jo det der lenge etter at de var ferdig med innspillinga av farmen... Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eren har jo mødt Amin på flere farmen fester i etterkant så det er jo ein mulighet for dei har truffe tonen der Lenke til kommentar
pukki Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Haha Farmen. Sureste og kjipeste kjerringa jeg har sett i et realityprogram er hu vennina til veterinæren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er mange som ikke er noen solstråle der inne... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ida hun heter hun nye? Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ida hun heter hun nye?Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne! Word. Makan til apekatt. Hu fortjener en hard høyre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Spennende å se hvem han velger som 1. kjempe. Jeg regner med at det blir Ida eller Torkill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mitt stalltips:Han velger Torkel som 1 kjempe,Torkel blir nødt til å velge Eren,Eren velger BRRRRYTING,og sender Torkel på hue og ræva ut av farmen,og ALLE blir glade,vertfall eg. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Han bør velge Ida spør du meg, velger han Torkill så går Torkill ut og mamma blir storbonde, så går Geiro eller Eren ut uka etter. Hence, han bør velge en annen strategi foreløpig. Geiro og Eren har et problem uansett, Torkill og mamma har fått et godt grep på gruppa Edit. Leif Endret 12. mars 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mamma'n trekker seg snart hun.... Håper eg da..... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ida hun heter hun nye?Jeg liker ikke henne. Kommer inn og er ufin og baksnakker. Latsabb. Ut med henne! Word. Makan til apekatt. Hu fortjener en hard høyre. Faktisk Plagsom som faen, det er hun. Samme gjelder egentlig alle jentene der inne, syntes jeg. AK finner jeg spesiellt irriterende. Mest fordi det lyser av dum og uvitenhet lang vei, mellom de blonde hårstråene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Selv om det hadde vært fint å bli kvitt noen plagsomme jenter nå, som f.eks. Ida og Catharina, så håper jeg likevel at Geir Ove velger Torkel til førstekjempe. Det blir det mest liv av. Velger han Ida, så kommer hun bare til å fnyse av det, velge den svakeste motstanderen, og vinner den. Blir det derimot Torkel, kommer det til å bli krisestemning i familierådet. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er et godt poeng. Jeg håper også han velger Torkill, eller Mamma. Egentlig hadde det vært konge om mamma ble først kjempe. Hu hadde vel tapt mot de fleste i det meste (er vel bare kunnskap hun har en sjanse). Torkill som storbonde når mamma går ut, tja - åssen skal han klare det uten mor? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 En kamp med/mot Torkel hadde garantert blitt mest underholdende. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja Torkil i bryting! Mammsen kan ikke hjelpe den stakkars lille 20år gamle mannen denne gangen. Han kommer til å revne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå