Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 TV2 spoilet igjen .P Egentlig utrolig at en proff bryter, som har vært på landslaget før får velge bryting.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå håper eg de drittfittene ryker en etter en!!!!!! Sitter å godter seg...fy faen for noen fitter!!!!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) jess da var farmen over! Forbanna tv2, møkka kanal:p Og btw: Hvorfor kunne ikke gaute bare si at han var NM i bryting? Og der spoilet tv2 enda engang! Selv om det var bevist at geiro ble storbonde Endret 8. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Der var Farmen egentlig mer eller mindre over for min del. En av de få verdige vinnerne er ute, så nå er det bare å håpe at Geir Ove blir storbonde, og at vi får se Torkel lide samme skjebne mot Eren neste uke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Der var Farmen egentlig mer eller mindre over for min del. En av de få verdige vinnerne er ute, så nå er det bare å håpe at Geir Ove blir storbonde, og at vi får se Torkel lide samme skjebne mot Eren neste uke. Jah..fy faen håper han knekker alle beina i kroppen hans Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 skjer med den dritt ungen som er med a... jævla mamma dalt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Haha, tv2 gir seg ikke. Selv om det var som forventet, så avslører de også at Geir Ove blir storbonde. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Se der ja, nå røpte likegodt de jævla amatørmessige produsentene av Farmen at det blir Geir Ove som storbonde neste uke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Og Eren og "dama" til GeirO er hjelpere Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 at det er mulig!! hvem er det som jobber i tv2??? en hel haug av Torkel kloninger? går det ann å være så dumme? de avslører jo alt som går ann å avsløres... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kan de ikke likegodt annonsere vinneren av Farmen 2008 med det samme? Så blir vi ferdige med elendigheten!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har bare lyst til å sende melding til tv2 å true med å fortelle hvem som er vinenren av farmen08 hvis ikke de slutter å spoile så jææævlig! Spoile hele dagblads komentar ++ ;p haha Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 tv2 har fint klart å lekke ut hvem som vinner Farmen08 for ages ago. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Der var Farmen egentlig mer eller mindre over for min del. En av de få verdige vinnerne er ute, så nå er det bare å håpe at Geir Ove blir storbonde, og at vi får se Torkel lide samme skjebne mot Eren neste uke. Jah..fy faen håper han knekker alle beina i kroppen hans Som om jeg skulle sagt det selv, forbanna dritt unge. Imo det er litt bra at Eren kan velge bryting, for når han møte Torkild i bryting, da skal vi få se noe morro. Lenke til kommentar
eskorsta Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har bare lyst til å sende melding til tv2 å true med å fortelle hvem som er vinenren av farmen08 hvis ikke de slutter å spoile så jææævlig! Spoile hele dagblads komentar ++ ;p haha Blir så jævlig provosert av TV2 at jeg tror jeg driter i å se resten... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Geir O Blir neste storbonde, siden han fikk nøkkelen i spoileren. Tv 2 Spoiler skulle de heller het Når det gjelder Eren så viste han ikke akkurat noe NM mester fakter. Like før han tabbet seg ut der Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 TV2 spoilet igjen .P Egentlig utrolig at en proff bryter, som har vært på landslaget før får velge bryting.. heilt enig, det e jo latterlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som har fått svar på klagene dere har sendt? Skulle ha masse boikotta hele dritten... TV2 er en gjeng inkompetene forpulte kukskaller Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lættis med Torkel som slenger armen rundt silje i kjerra som et nygift par osv..når vi vet at hun hopper til sengs med gaute rett etter opptak. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Veldig amatørmessig av TV2. Meget bra kjempet av Hugo ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå