Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva hjelper det at hugo er en verdig vinner, når han ryker på lørdag Lenke til kommentar
okasin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva hjelper det at hugo er en verdig vinner, når han ryker på lørdag Ikke en dritt.. !! men han er likevell i mine øyne den som burde ha vunnet !! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hugo kommer til å svikte Geir Ove lørdag, han kommer til å ta Geir Ove som andre kjemp. Det er jeg helt sikker på.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva hjelper det at hugo er en verdig vinner, når han ryker på lørdag Vet du det? Eller tror du det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hugo kommer til å svikte Geir Ove lørdag, han kommer til å ta Geir Ove som andre kjemp. Det er jeg helt sikker på.. Håper han gjør det eg..for da velger GeirO Hugo som stor bonde,og da tar han torkel som første kjempe,og han MÅ da ta Eren som andre kjempe,og DA...er det bye bye mammadalt! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hugo kommer til å svikte Geir Ove lørdag, han kommer til å ta Geir Ove som andre kjemp. Det er jeg helt sikker på.. Håper han gjør det eg..for da velger GeirO Hugo som stor bonde,og da tar han torkel som første kjempe,og han MÅ da ta Eren som andre kjempe,og DA...er det bye bye mammadalt! Hvis Geir Ove går ut, blir nok hun dama hans storbonde, og hun velger sikkert en jente... Men er neste helt sikker på at Eren blir andrekjempe... Endret 7. mars 2008 av Deila Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva hjelper det at hugo er en verdig vinner, når han ryker på lørdag Vet du det? Eller tror du det? Jeg vet ikke nei, men jeg regner med det! Hugo snakker alltid om at torkel dolker venner i ryggen osv.. Det kommer han ikke til å gjøre mot Geita. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva hjelper det at hugo er en verdig vinner, når han ryker på lørdag Vet du det? Eller tror du det? Jeg vet ikke nei, men jeg regner med det! Hugo snakker alltid om at torkel dolker venner i ryggen osv.. Det kommer han ikke til å gjøre mot Geita. Geita haha, ligner endel ja... Hugo ryker mot Eren, det tror jeg også. Selv om jeg ikke tror Eren er noen verdensmester i bryting. Hadde grisedengt fyren jeg lizm hehe Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 vet hugo om at Eren er bryter?.. Det tror jeg blir avgjørende for hans valg.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hehe han er brytetrener da Så han har LITT peiling. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Han kan fint tape selvom han er brytetrener. Reglene på farmen er nok langt mildere enn irl. Den sterkeste vinner og egentlig så ser det ut som Eren. Er så harry med de bleiene de må ha på. Ikke lov til å "spenne" bein eller noen ting heller. Sikkelig femi regler, som jo tv2 selvsagt må ha av juridiske årsaker. Endret 7. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Selvfølgelig, MEN han er trener fordi han har drevet med det i mange år. Jeg har sett han og kompisene bryte, og jeg vil ikke møte han i en mørk bakgård Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tror nok mange her undervurderer Torkel sin fysiske styrke. Han er ikke den største gutten i gata, men fyren er helvetes seig av seg og kan nok overraske mange i en tvekamp. Tror nok han taper i en "brytekamp" med Eren jeg også, men det er mest fordi Eren er bryter, og Torkel vil nok gi han en mye sterkere motstand enn hva Eren forventer. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ang. hvem som går ut av Farmen og TV 2: FAEN TA TV 2, de er jo høl i hue. Nå presterte de å sende reklame for God Kveld Norge, og der var det intervju med Hugo om alle kranglene i Farmen. Faen, enhver idiot skjønner jo da at han er den som ryker ut!!! Tror kanskje det kan være lurt å konfrontere TV 2 med dette, så kanskje de ikke gjør samme feilen neste uke... De presterte jo å gjøre dette neste uke også, når ho lille gikk ut! Endret 7. mars 2008 av vestlia Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Og du MÅTTE dele det med alle oss andre? Uansett, helt håpløst av tv2, men sånn gjorde de hele forrige sesong av Farmen også. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ops, sorry, tenkte ikke over det Setter det i spoiler, og sender TV 2 en mail nå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Takk. Flott at du sier i fra. Men det hjelper sikkert ikke. Virker som det er helt komplett umulig å unngå spoilere for Farmen. Ikke bare i denne tråden, men til og med i tv2 er det folk som rett og slett ikke klarer å holde kjeft. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har enda ikke gitt opp håpet om at Hugo ikke går ut. Selv om det ser dårlig ut for det. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, lest en del innlegg av komplette idioter som kommer med teorier om hvem som ryker ut i denne tråden også. Men dette er da bare tanker og teorier. At TV 2, som produserer og sender programmet derimot, kommer med resultatet dagen før, er uakseptabelt. Anbefaler alle på tråden å sende en kommentar til TV 2, så kanskje de gjør noe med saken! Jeg sendte isåfal en saftig mail, så skal poste her når jer får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå