Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Ryker Hugo ser eg ingen grunn til Torkel skal ryke ut med det første. Det to andre guttene vil nok møte han i finala. Og jentene må vel snart begynne og tenke på seg sjøl. Det er vel ingen av dei som har eitsterkt ønske om og få ut Eren Geir O eller Torkel ?

 

Har du ikke skjønt det enda? Hva får deg til å tro at Hugo velger en jente til storbonde? Sånn jeg ser det nå, er det bare Geir Ove som er storbondekandidat dersom Hugo ryker, og da spiller det ingen rolle om Geir Ove velger Eren eller Torkel som førstekjempe. Torkel havner i kamp mot Eren uansett.

Og hvorfor skulle Geir Ove velge en jente til førstekjempe, når det bare setter hans beste støtte der inne, Ann Kristin, i fare?

 

 

Jo men han velger EREN som 1 kjempe så Torkel får velge grein. Så Torkel går til finalen om han slår Eren i kunnskap eller ka no han bestemme seg for. Og større sjangse til og gå til finalen hadde Torkel ikkje fått om han hadde valgt annerledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis Geir O blir storbonde, så velger han mammadalten til 1.kjempe. Det er jeg rimelig sikker på.

Så du mener Torkel er ein bedre motstander enn Eren ? Eller tenker du bare ikkje ?

 

Skulle akkurat til å si det samme. :p Vi kan fort få en kamp mellom Hugo og Geir O, der sistnevnte ryker ut, og da sitter vi vel med Ann Kristin som storbonde neste uke.

 

Ja det kan skje. Hugo har nok som mål og tyne Torkel nå og er nok lettere og slå GeirO enn Eren.

Lenke til kommentar
Hvis Geir O blir storbonde, så velger han mammadalten til 1.kjempe. Det er jeg rimelig sikker på.

Så du mener Torkel er ein bedre motstander enn Eren ? Eller tenker du bare ikkje ?

 

 

Tja, det er vel flere måter å tenke på.

Hvis du så kveldens episode så var både Hugo og Geir forbannet på Torkel. Det kan gjerne avtale at hvis en av de ryker ut så skal Torkel rett ut neste gang.

Da er det beste strategi å velge Torkel som førstekjempe, Eren blir andrekjempe og velger bryting.

Voila, Torkel kan si farvel til Farmen!

Lenke til kommentar

Hvis Hugo ryker og velger Geiro som storbonde - selv om Geiro er kompis med Hugo, så skjønner jeg ikke hvorfor det vil være noe lurt for ham å velge Torkel som førstekjempe fremfor Eren. Skal han gjøre det bare for å hjelpe Hugo med å få tatt hevn? Ville vært merkelig.

Lenke til kommentar
Hvis Geir O blir storbonde, så velger han mammadalten til 1.kjempe. Det er jeg rimelig sikker på.

Så du mener Torkel er ein bedre motstander enn Eren ? Eller tenker du bare ikkje ?

 

 

Tja, det er vel flere måter å tenke på.

Hvis du så kveldens episode så var både Hugo og Geir forbannet på Torkel. Det kan gjerne avtale at hvis en av de ryker ut så skal Torkel rett ut neste gang.

Da er det beste strategi å velge Torkel som førstekjempe, Eren blir andrekjempe og velger bryting.

Voila, Torkel kan si farvel til Farmen!

 

Ok så Geir O skal ofre seg for Hugo sånn heilt uten videre ? Velger og tro Geir O har meir lyst og vinne farmen enn og hjelpe Hugo til og få hevn på Torkel. Det ville vert Veldig veldig veldig ulogisk. Men me får sjå kem som får rett. -> meg.. :p

Lenke til kommentar
Forstår ikkje koffer folk tror Torkel blir 1 kjempe :wow:

 

Kanskje fordi selv om Geir Ove blir storbonde og må velge enten Eren eller Torkel, og Eren i teorien er hans største konkurrent, så har hvertfall JEG inntrykk av at Geir Ove har et bedre forhold til Eren enn til Torkel, hvertfall etter episoden i går. Så hvorfor skulle han gidde å gi Torkel noen sjanse i det hele tatt?

 

Det JEG ikke forstår er hvorfor folk gidder å spekulere så mye i det, når vi ikke engang vet om Geir O er storbonde neste uke.

Lenke til kommentar
Forstår ikkje koffer folk tror Torkel blir 1 kjempe :wow:

 

Kanskje fordi selv om Geir Ove blir storbonde og må velge enten Eren eller Torkel, og Eren i teorien er hans største konkurrent, så har hvertfall JEG inntrykk av at Geir Ove har et bedre forhold til Eren enn til Torkel, hvertfall etter episoden i går. Så hvorfor skulle han gidde å gi Torkel noen sjanse i det hele tatt?

 

 

Fordi Torkel er ein lettere motstander enn Eren :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Vil han møte Eren i finalen så har han tydeligvis ikkje lyst og vinne :ermm::hmm::ermm:

Lenke til kommentar
Forstår ikkje koffer folk tror Torkel blir 1 kjempe :wow:

 

Kanskje fordi selv om Geir Ove blir storbonde og må velge enten Eren eller Torkel, og Eren i teorien er hans største konkurrent, så har hvertfall JEG inntrykk av at Geir Ove har et bedre forhold til Eren enn til Torkel, hvertfall etter episoden i går. Så hvorfor skulle han gidde å gi Torkel noen sjanse i det hele tatt?

 

 

Fordi Torkel er ein lettere motstander enn Eren :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Vil han møte Eren i finalen så har han tydeligvis ikkje lyst og vinne :ermm::hmm::ermm:

 

Ja, er du nå helt sikker på det? Har du fulgt med i farmen de siste årene så vet du at finalekampene ikke bare er fysisk. Den siste og avgjørende runden er vel en spørrerunde der det er hjernekapasiteten som betyr noe.

 

Eren har vel ennå ikke vist at han har mere mellom øra enn Torkel.

 

Må ikke bare seg på muskelmasse vettu!

Lenke til kommentar

Eren er herifra, og nå som hugo garantert røker på lørdag, heier jeg på han!

Utrolig sterk person. Om han har noe mellom øra og ikke er vel ikke vits i å diskutere?? Ingen som kan vite det etter å ha sett han på skjermen i to episoder.

 

Min tante hørte noen 'rykter' før førstekjempe ble valgt:

Hugo og Eren i kamp. Bryting = hugo ryker!

Han kommer ikke til å velge Geita andrekjempe, fordi de er venner. (husker ikke navnet, men det er han andre fyren som ligner på ei geit).

 

Og hva ER det egentlig med Torkel og mora ? Ser seriøst som de begynner å kline hvert sekund, slik de ser på hverandre.

Lenke til kommentar

Ja en skal ikke se bort fra at kyllingen (Torkel), og "høne" mor har hatt seg litt i fortiden mwah ha ha.. de har et spesielt blikk til hverandre, og "høne" mor likte jo tydligvis ikke at at kosegutten valgte bare en person som "hjelper" på storbondehuset,, sjalusi ? tja.. ha ha.. neida spøk til side..

Torkel er en stakkar som ryker ut snart, ikke bare pga hans korte tankegang, men pga han er en KYLLING !!! Den gutter har verken ryggrad, eller IQ nok til å bli en vinner i dette spillet.. Et under at han har kommet så langt.. at han hat kommet så langt som han har kan muligens skyldes sympati.. ??

Det er kun en verdig vinner i dette spillet og han har utmerket seg fra dag en !! og det er han Hugo !!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...