IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Nei,det er han ikke.....har aldri sett verre......av alt eg har sett både i virkeligheten og på tv så tar Torkel om mamma'n hans kaka....eg blir nesten helt blåst i gulvet av de to kan folk sluttje og disse torkjell?? han er faen meir mannfolk enn hugo til saman!!! Meir mannfolk enn Hugo tilsamman.....haha...mer mann enn EN mann....hihi... Enten så er du i familie med de to eller så er du maks 14 år,så er jo tydligt at du heier på de du ser som din egen helt. Men alle er ikke sånn som Torkel i virkeligheten vet du....heldigvis Endret 5. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Han ER jo en unge....er jo faen meg hans feil at han er en sånn forpult mammadalt...han er jo HELT syk hele gutten Ka han har gjort som tilsier han er ein unge ? At han ser på mora når han snakker ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og at han trenger hjelp av moren med avgjørelser ogslikt, anyway GUD så kjedelig det med "Farmen-lekse" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser ikke helt poenget med denne sekvensen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Den er for oss som vil lære om hvordan de hadde det på gårder før i tid en! :rofl: Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år.... Ok du virker for dum til og sjønne at dette er pga det er mora som "forfølger" han så gidder ik meir. Heia Torkel Makan til barnslig oppførsel av Hugo da. Kanskje han skal inngå ein allianse med katarina Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) haha morra må prate for babyen sin. På tide å bli voksen Torkel! Endret 5. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år.... Ok du virker for dum til og sjønne at dette er pga det er mora som "forfølger" han så gidder ik meir. Heia Torkel Makan til barnslig oppførsel av Hugo da. Kanskje han skal inngå ein allianse med katarina Vet ikke hvem som er dum eg...du som ikke ser hvordan de oppfører seg,menmen Men til noe annet,synes nesten mora til Torkel virket sinna eg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ...Torkel vil jo tape mot alle i en evt styrkekamp... Torkel kan nok være seigere å ta enn som så.. Han mangler kanskje noen kilo på kroppen, men han er ikke svak! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Syntes det var logisk gjort av Torkel å velge Hugo, det er jo han største konkurent, og han vil jo selfølgelig ha ut konkurentene, men det var veldig dårlig gjort å lyge til han da. Men nok en gang, det er jo et spill der alle vil vinne. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Så dere ikke hvordan Torkel "kose-lekte" med mora si litt før pausen? Lurer på om det ikke er på tide å kutte navlestrengen. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Synst det var skikkelig lumpent gjort av Torkel, og skjønner godt at Hugo, som forøvrig er ein av dei vetige der inne, reagerer med sinne. Eg hadde blir jævlig skuffa viss eg hadde lagt en slik innsats i alle ukesoppdrag og blir dissa på den måten. Og katarina bør ivertfall ikkje opne kjeften sin. "Seriøst? Det er et spill..." At ho i da heile tatt opnar kjeften og kritiserar Hugo når ho seinast forrige veke gjore alt ho kunne for å sabotere ukesoppdraget erberre latterlig. Synst det er skammelig at voksne folk oppfører seg slik. Og eg synst synd i dei som faktisk ikkej har forstått at dei kjem på landsdekkande fjernsyn og alle får sjå kor dumme dei faktisk er.... Go Hugo og Geir Ove!!!! Endret 5. mars 2008 av blaster88 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Altså Torkel er jo bare 20 år, kanskje bor han hjemme ennå. Og mora er i tillegg veldig overbeskyttende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 SYnst det var skikkelig lumpent gjort av Torkel, og skjønner godt at Hugo, som forøvrig er ein av dei vetige der inne reagerer med sinne. Eg hadde blir jævlig skuffa viss eg hadde lagt en slik innsats i alle ukesoppdrag og blir dissa på den måten. Og katarina bør ivertfall ikkje opne kjeften sin. "Seriøst? Det er et spill..." At ho i da heile tatt opnar kjeften og kritiserar Hugo når ho seinast forrige veke gjore alt ho kunne for å sabotere ukesoppdraget. Synst det er skammelig at voksne folk oppfører seg slik. Og eg synst synd i dei som faktisk ikkej har forstått at dei kjem på landsdekkande fjernsyn og alle får sjå kor dumme dei faktisk er.... Go Hugo og Geir Ove!!!! Er så enig med deg. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år.... Ok du virker for dum til og sjønne at dette er pga det er mora som "forfølger" han så gidder ik meir. Heia Torkel Makan til barnslig oppførsel av Hugo da. Kanskje han skal inngå ein allianse med katarina Vet ikke hvem som er dum eg...du som ikke ser hvordan de oppfører seg,menmen Men til noe annet,synes nesten mora til Torkel virket sinna eg Mora til Torkel er jo redd for Torkel... Skjønner at Hugo er skuffa og sint når han blei løyet til MEN SÅNN ER SPILLET. Selv heier jeg på GeirO Endret 5. mars 2008 av brd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Torkel er fortsatt festa til mora via navlestrengen. Og mora er ikke overbeskyttende,hu er hysterisk Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 mora er overbeskyttende ja I neste episode skal hu ta ein snakk med Hugo. Det er nok neppe noke torkel har satt na til og gjere. men hu skal jo beskyttende han. torkel har jo egne meininger. han valgte henne ikkje som hjelper. hadde han vert så knytta til henne som enkelte mener så hadde han vel gjort det ?? han valgte hugo som 1 kjempe noke som mora garantert ikkje ville. mora virker ikkje intresert og og vinne heller hu melte seg vel på når hu feke vite at torkel hadde melt seg på kunne ikkje vere borte fra torkelgutten sin heile sommeren og det kan jo vere ukjente folk der nei eg må vere med og passe på han Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper Hugo først klipper navlestrengen til morra, for så å dra ut alle de fale tenna hennes. LOL Men uanz Torkel er tragisk å se på, så deree hvordan morra sa at a skulle passe på han idag, erre mulig? mora er overbeskyttende jaI neste episode skal hu ta ein snakk med Hugo. Det er nok neppe noke torkel har satt na til og gjere. men hu skal jo beskyttende han. torkel har jo egne meininger. han valgte henne ikkje som hjelper. hadde han vert så knytta til henne som enkelte mener så hadde han vel gjort det ?? han valgte hugo som 1 kjempe noke som mora garantert ikkje ville. mora virker ikkje intresert og og vinne heller hu melte seg vel på når hu feke vite at torkel hadde melt seg på kunne ikkje vere borte fra torkelgutten sin heile sommeren og det kan jo vere ukjente folk der nei eg må vere med og passe på han han valgte henne ikke som hjelper fordi de vil ha en fot inne i begge husa... har de sagt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå