Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen

Anbefalte innlegg

Nei,det er han ikke.....har aldri sett verre......av alt eg har sett både i virkeligheten og på tv så tar Torkel om mamma'n hans kaka....eg blir nesten helt blåst i gulvet av de to

kan folk sluttje og disse torkjell?? han er faen meir mannfolk enn hugo til saman!!!

Meir mannfolk enn Hugo tilsamman.....haha...mer mann enn EN mann....hihi...

Enten så er du i familie med de to eller så er du maks 14 år,så er jo tydligt at du heier på de du ser som din egen helt.

Men alle er ikke sånn som Torkel i virkeligheten vet du....heldigvis

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år....

Ok du virker for dum til og sjønne at dette er pga det er mora som "forfølger" han så gidder ik meir. Heia Torkel :thumbup: Makan til barnslig oppførsel av Hugo da. Kanskje han skal inngå ein allianse med katarina ;)

Lenke til kommentar
At han og mora ALLTID er sammen,at de sitter to cm fra nesen til hverandre når de prater sammen,hallo gutten er jo OVER 20 år....

Ok du virker for dum til og sjønne at dette er pga det er mora som "forfølger" han så gidder ik meir. Heia Torkel :thumbup: Makan til barnslig oppførsel av Hugo da. Kanskje han skal inngå ein allianse med katarina ;)

Vet ikke hvem som er dum eg...du som ikke ser hvordan de oppfører seg,menmen

Men til noe annet,synes nesten mora til Torkel virket sinna eg :ohmy::D

Lenke til kommentar

Synst det var skikkelig lumpent gjort av Torkel, og skjønner godt at Hugo, som forøvrig er ein av dei vetige der inne, reagerer med sinne. Eg hadde blir jævlig skuffa viss eg hadde lagt en slik innsats i alle ukesoppdrag og blir dissa på den måten.

Og katarina bør ivertfall ikkje opne kjeften sin. "Seriøst? Det er et spill..." At ho i da heile tatt opnar kjeften og kritiserar Hugo når ho seinast forrige veke gjore alt ho kunne for å sabotere ukesoppdraget erberre latterlig.

Synst det er skammelig at voksne folk oppfører seg slik. Og eg synst synd i dei som faktisk ikkej har forstått at dei kjem på landsdekkande fjernsyn og alle får sjå kor dumme dei faktisk er....

Go Hugo og Geir Ove!!!!

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
SYnst det var skikkelig lumpent gjort av Torkel, og skjønner godt at Hugo, som forøvrig er ein av dei vetige der inne reagerer med sinne. Eg hadde blir jævlig skuffa viss eg hadde lagt en slik innsats i alle ukesoppdrag og blir dissa på den måten.

Og katarina bør ivertfall ikkje opne kjeften sin. "Seriøst? Det er et spill..." At ho i da heile tatt opnar kjeften og kritiserar Hugo når ho seinast forrige veke gjore alt ho kunne for å sabotere ukesoppdraget.

Synst det er skammelig at voksne folk oppfører seg slik. Og eg synst synd i dei som faktisk ikkej har forstått at dei kjem på landsdekkande fjernsyn og alle får sjå kor dumme dei faktisk er....

Go Hugo og Geir Ove!!!!

Er så enig med deg.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvem som er dum eg...du som ikke ser hvordan de oppfører seg,menmen

Men til noe annet,synes nesten mora til Torkel virket sinna eg :ohmy::D

Mora til Torkel er jo redd for Torkel... Skjønner at Hugo er skuffa og sint når han blei løyet til MEN SÅNN ER SPILLET. Selv heier jeg på GeirO :wee:

Endret av brd
Lenke til kommentar

mora er overbeskyttende ja

I neste episode skal hu ta ein snakk med Hugo. Det er nok neppe noke torkel har satt na til og gjere. men hu skal jo beskyttende han. torkel har jo egne meininger. han valgte henne ikkje som hjelper. hadde han vert så knytta til henne som enkelte mener så hadde han vel gjort det ?? han valgte hugo som 1 kjempe noke som mora garantert ikkje ville. mora virker ikkje intresert og og vinne heller hu melte seg vel på når hu feke vite at torkel hadde melt seg på kunne ikkje vere borte fra torkelgutten sin heile sommeren og det kan jo vere ukjente folk der nei eg må vere med og passe på han :)

Lenke til kommentar

Håper Hugo først klipper navlestrengen til morra, for så å dra ut alle de fale tenna hennes. LOL

Men uanz Torkel er tragisk å se på, så deree hvordan morra sa at a skulle passe på han idag, erre mulig?

mora er overbeskyttende ja

I neste episode skal hu ta ein snakk med Hugo. Det er nok neppe noke torkel har satt na til og gjere. men hu skal jo beskyttende han. torkel har jo egne meininger. han valgte henne ikkje som hjelper. hadde han vert så knytta til henne som enkelte mener så hadde han vel gjort det ?? han valgte hugo som 1 kjempe noke som mora garantert ikkje ville. mora virker ikkje intresert og og vinne heller hu melte seg vel på når hu feke vite at torkel hadde melt seg på kunne ikkje vere borte fra torkelgutten sin heile sommeren og det kan jo vere ukjente folk der nei eg må vere med og passe på han :)

han valgte henne ikke som hjelper fordi de vil ha en fot inne i begge husa... har de sagt selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...