Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det tror nok eg også at det er.

 

MEN Torkel velger Geir O som førstekjempe,og han velger Hugo..og Hugo ryker...mark my words ;)

 

Håper for din skyld det der ikke stemmer nå, for da kommer du til å få et forklaringsproblem mht posting av spoiler. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
dessverre så er det helt... (sett in det riktige ordet)

 

Argh! MÅ du? :realmad: Ut i fra hva jeg har sett du har ment om deltagerne allerede, og at du brukte ordet dessverre, så blir det bare å legge sammen to og to så er det åpenbart hva som skjer.

Hva er så gøy med å poste spoilere, eller hint til spoilere? Den neste som prøver seg på det her, kommer jeg til å rapportere tvert. :hrm:

Lenke til kommentar
dessverre så er det helt... (sett in det riktige ordet)

 

Argh! MÅ du? :realmad: Ut i fra hva jeg har sett du har ment om deltagerne allerede, og at du brukte ordet dessverre, så blir det bare å legge sammen to og to så er det åpenbart hva som skjer.

Hva er så gøy med å poste spoilere, eller hint til spoilere? Den neste som prøver seg på det her, kommer jeg til å rapportere tvert. :hrm:

 

Altså, det innlegget der var ment for morroskyld;p

Selv så ANER ikke jeg hvem som går ut eller blir valgt, vet bare hvem som er vinneren av farmen.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

LOL hva var hun så livredd grisen for? Trodde Ida var ei tøff jente, men hu viste seg som ei real pingle i dag. :p

 

Og Torkel..hva skal man si....Idiot. Overrasket over at det var Hugo som kom med den trusselen da. Haha. Men faen, hvorfor valgte ikke Torkel Eren? Skjønner han ikke hvor mye farligere han er enn Hugo og Geir Ove? Gah.

Hugo eier. Tøffeste personen på Farmen. Geir Ove tok seg også opp i denne episoden.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Godt valg av Torkel, godt begrunnet også. Burde ikke være så uventet. Har hatt sansen for Hugo lenge, men å klikke pga. dette er latterlig - det er en konkurranse hvor det er om å gjøre å vinne og det er helt naturlig at Torkel ser på Hugo som sin største konkurrent. Eren er den sterkeste, men er han så mye mer? Torkel vil jo tape mot alle i en evt styrkekamp, så det kriteriumet har ingenting å si for hvem som er hans farligste konkurrent.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...