Spillguru Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oioi da blir ikkje Anki glad. Kommer til og bli heilt hysterisk da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oioi da blir ikkje Anki glad. Kommer til og bli heilt hysterisk da Off fyttirakkern. Stemmen hennes er jo ikke greit høy og plagsom nok fra før av. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 All kosen forsvant da Lene måtte dra (selv om man er hysterisk når man mener at sin egen høyde = så høyt over bakken at man må skrike og whine). Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 All kosen forsvant da Lene måtte dra. [barnslig humor]Hmm, det der kan misforstås... [/barnslig humor] Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hahah,.eg tok den....barnslig eg da..hihihih Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eren er maniac deluxe. Bare vent til han blir litt terget så skal dere få se . Like syk og skadet som den byen han kommer fra Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 All kosen forsvant da Lene måtte dra (selv om man er hysterisk når man mener at sin egen høyde = så høyt over bakken at man må skrike og whine). Høydeskrekk = hysterisk, da eller?? Hvem tror dere Torkill velger som 1. kjempe? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gutt.. Det kan være uansett hvem ifølge ham, bare så lenge han er siste av guttene elns. Men jeg tror han vil velge han fyren som truer han. haha, eller så kan han være ei liten pussy å velge ei jente. "Tør ikke å velge ei gutt for da vil den store stygge mannen komme å ta meg" GRIIIIN, who knows..:S Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Eren blir nok førstekjempe Endret 4. mars 2008 av fedtcreme Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Torkel tar vel den han frykter mest og det er vel Hugo ? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har peiling på hvilken type bil (merke) vinnern av farmen får? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm. Tror det er enten Suzuki eller Hyundai? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oki. Bilen Silje kræsja så ihvertfall splitter ny ut, og den hadde reklame på siden (noe som ofte indikerer på at den er fått eller kjøpt til en rimligere pris for å reklamere). Men det kan jo hende at det er noe hun har fått fra jobben, da en veterinær trenger en stor og solid bil til å transporterer dyr innimellom. ...bare en antagelse Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Torkel kan nok overraske mange ;p Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det var en Mitsubishi Pajero (som Silje krasjet). Endret 5. mars 2008 av CAT0 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det var en Mitsubishi Pajero (som Silje krasjet). Tror det er en Hyundai de vinner på Farmen, også får de vel ikke premien før finalen er vist på TV? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 syns han torkil virker så jævla rar jeg :S spesielt når han å mora sitter å prater, han stirrer jo på munn hennes hele tia... og at ikke silje skjønte hvorfor han bare tok med seg ho jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst. Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.- Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst. Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.- Torkel har jo ikke blitt trua ennå, det skjer i dagens episode... Tror det er Eren som truer han, i teaseren sa de jo "han hadde sagt til geir ove...." og jeg tror ikke Hugo er typen til å si det..men man vet jo aldri... Og Torkel var en elendig storbonde, bare labber rundt å kommanderer, uten å gjøre en dritt sjøl.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst. Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.- Torkel har jo ikke blitt trua ennå, det skjer i dagens episode... Tror det er Eren som truer han, i teaseren sa de jo "han hadde sagt til geir ove...." og jeg tror ikke Hugo er typen til å si det..men man vet jo aldri... Og Torkel var en elendig storbonde, bare labber rundt å kommanderer, uten å gjøre en dritt sjøl.. Jo, han ble truet når farmen ble spillt inn i høst engang... hehe Jeg tror nok det er Eren som kommer med "trusselen," ja Hilsen, Kvarrulantonsen Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå