Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutt..

 

Det kan være uansett hvem ifølge ham, bare så lenge han er siste av guttene elns.

Men jeg tror han vil velge han fyren som truer han. haha, eller så kan han være ei liten pussy å velge ei jente. "Tør ikke å velge ei gutt for da vil den store stygge mannen komme å ta meg" GRIIIIN, who knows..:S

Lenke til kommentar

Oki. Bilen Silje kræsja så ihvertfall splitter ny ut, og den hadde reklame på siden (noe som ofte indikerer på at den er fått eller kjøpt til en rimligere pris for å reklamere). :thumbup: Men det kan jo hende at det er noe hun har fått fra jobben, da en veterinær trenger en stor og solid bil til å transporterer dyr innimellom. :wee:

 

...bare en antagelse :hmm:

Lenke til kommentar

syns han torkil virker så jævla rar jeg :S spesielt når han å mora sitter å prater, han stirrer jo på munn hennes hele tia... og at ikke silje skjønte hvorfor han bare tok med seg ho :p

 

jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst.

 

Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.-

Lenke til kommentar
jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst.

 

Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.-

Torkel har jo ikke blitt trua ennå, det skjer i dagens episode... Tror det er Eren som truer han, i teaseren sa de jo "han hadde sagt til geir ove...." og jeg tror ikke Hugo er typen til å si det..men man vet jo aldri...

Og Torkel var en elendig storbonde, bare labber rundt å kommanderer, uten å gjøre en dritt sjøl..

Lenke til kommentar
jeg tror ikke torkil velger Eren etter at han "trua" torkil. Såklart dette er bare et spill fra Eren's side, men jeg tror Torkil og mora tok det veldig seriøst.

 

Var bare tragisk å se på Torkil som storbonde, fy for en latsabb som gikk rundt å kommanderte -.-

Torkel har jo ikke blitt trua ennå, det skjer i dagens episode... Tror det er Eren som truer han, i teaseren sa de jo "han hadde sagt til geir ove...." og jeg tror ikke Hugo er typen til å si det..men man vet jo aldri...

Og Torkel var en elendig storbonde, bare labber rundt å kommanderer, uten å gjøre en dritt sjøl..

Jo, han ble truet når farmen ble spillt inn i høst engang... :roll: hehe

 

Jeg tror nok det er Eren som kommer med "trusselen," ja

 

Hilsen,

Kvarrulantonsen

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...