Laffe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal ikke se bort ifra det.. Kan ikke se for meg at hugo sier det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Kanskje. Hehe. Men altså, når du kommer inn på Farmen som utfordrer så må du nesten regne med at resten går inn for å få deg ut så fort som mulig. Uansett, det må være han som har sagt det. Både Hugo og Geir Ove er altfor fredelige typer til å kunne komme med en så direkte trussel tror jeg. Endret 3. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fett om Erin karen knuser Torkel. Håper Torkel og GeirO ryker av gutta... Faktisk så har Catharina fått en konkurrent om årets værsting på Farmen. For hu nye virka rimelig blåst hu også.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 haha...mor til sønn. "torkel,eg ser helst at du ikke går så mye alene nå"looooooool Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anki begynner og bli slitsom irreterende også nå. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Catharina sa faktisk et par kloke ting denne episoden! Og kan ikke si at Torkel er noen stor ledertype.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Catharina var rimelig anonym i denne episoden. Ann Kristin og Ida derimot. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette må være første gang jeg har hørt Catarina si noe vittig. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Litt kjedelig at ikke feministberta kom inn. Skulle likt å sett henne demonstrere høyrearmen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Faen å mye bra som kommer frem i denne tråden. Hadde vært så greit artig om noen av deltagerne hadde lest hva som skrives om dem her. hehe. Ingen tvil om at vi seere ikke akkuratt er nådig i vår kritikk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fin fin underholdning i dagens episode ihvertfall. Lenke til kommentar
mimiosa Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fin fin underholdning i dagens episode ihvertfall. Persongalleriet og morsomme sitater har det i allerfall ikke manglet på i denne sesongen i allerfall! Vigdis utbrudd fikk meg i godt humør i allerfall! lol Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 noe er vigdis sikkert ute og køyre med motor sykkel gjeng sin Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da var dagens Farmen episode sett og jeg må si hun Ida ikke ble noen særlig favorittperson. Håper hun ryker fort! Endelig fant A4 bestemoren seg en hun likte og de to rottet seg jo sammen som bare det og lagde styr av bagateller. Håper de begge ryker fort. Eren som kom inn virket som en okei fyr, virket som om både Geir Ove, Hugo og Eren kom godt overens. Torkel som storbonde, nja, tviler på det går så bra. Og så snek han seg unna arbeidet, haha, men han får nok høre det med samlingen på onsdag. Denne episoden snakket han i alle fall til morgen når de ble "intervjuet" og fortalte at han kunne faktisk klare noe selv. Må nok dessverre si jeg er litt skeptisk... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Torkel er nok årets luring. Han kommer nok til å snike seg hele veien til finalen, for deretter å vise mange skjulte talenter. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Torkel er nok årets luring. Han kommer nok til å snike seg hele veien til finalen, for deretter å vise mange skjulte talenter. Torkel er en løk. Luring eller ei. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Torkel er nok årets luring. Han kommer nok til å snike seg hele veien til finalen, for deretter å vise mange skjulte talenter. Torkel er en løk. Luring eller ei. og uten tvil en tøffel Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Og mammadalt med ulovlige tendenser. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Valgte bare Silje som hjelper da Dissa Mora der Men litt for lett og lese ka han har som hensikt da med Silje. Lenke til kommentar
Alexander_Delarge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 han håper sikker få seg eit knull snart... tippa han torkel velger geir ove som første kjempe, siden de var so ovraskande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå