Schnell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sandalh: mhm ¨kva er morosamt med det Nevnarion?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sandalh: mhm ¨kva er morosamt med det Nevnarion?? Jeg kom bare til å tenke på hele den saken igjen. Ikke noe stygt ment overfor deg eller noen andre for den del. Jeg beklager at jeg lo av det, og har ikke noe ønske om at denne tråden skal skli ut. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho Celine Dion en av dem da eller? HAHA! :!: Klarer ikke stoppe å le Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes? Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm. Jeg tipper du sitter for mye klistret til Tv skjermen, spesielt når Farmen sendes. Prøv å få deg litt frisk luft, så forsvinner nok kvalmen. Du er nok en skaptitter. Haha, prøv deg Om jeg skulle vært kvalm nå, hadde det vært p.g.a. bihulebetennelsen. Det er underholdning!! Ikke en dokumentar, vi tar heller ikke CSI, Lost osv som sannhet, men som det dette er, underholdning!! Farmen er stortsett det eneste av "reality søppeltv" det er verdt å se. CSI, Lost o.l. er ikke reality, det er underholdning. Farmen er på sett og vis underholdning det og, men ligger under reality-sjangeren. Reality betyr virkelighet, og sånn sett, er Farmen bare sprøyt. Men ser jo at veldig mange liker det, så det er en suksessfull serie hvertfall Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ene lærern min er på farmen nå. Han er 1 av de 4 som kommer inn. Han er brytetrener, så han er kraftig, kan oppgavene sine Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir action nå som det nye folka kjem inn. Hu eine har måtta rømt landet. Så det seie litt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir action nå som det nye folka kjem inn. Hu eine har måtta rømt landet. Så det seie litt Ooookay...vil du utdype det litt? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hun bor i utlandet. Spillguru ga bare ett patetisk forsøk på humor. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hun bor i utlandet. Spillguru ga bare ett patetisk forsøk på humor. http://www.yeye.no/seogles/article1646161.ece Off. Du ska kje skifta nick? "Den Patetiske Apekatt" Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.yeye.no/seogles/article1646161.ece Hun der kan jeg like: Jeg fikk som mål bryte Catharina ned psykisk, og det greide jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hun er min favoritt allerede Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dere må jo hate Ida like mye som dere hater Catharina, for de er samme typen. Kan ikke elske den ene, og hate den andre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vel, med den saken så var det vel allerede avslørt at hun Ida er en av de to som blir fullverdige farmen-deltagere i kveld. Med mindre hun "I sin tid foran kamera sørget Holmen for å lage mest mulig bråk, spesielt gikk hun løs på Catharina Pedersen for å bryte henne ned psykisk" i løpet av EN episode da. Men ja, hyggelig å høre at Catharina endelig skal få gjennomgå litt. Uten at jeg liker denne Ida noe bedre av den grunn. Utfordrere skal mislikes, og ingen av dem skal vinne Farmen, sånn er det bare. Endret 3. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dere må jo hate Ida like mye som dere hater Catharina, for de er samme typen. Kan ikke elske den ene, og hate den andre. Selvfølgelig går det an. Men hu har bomma litt hu blir jo meir nasjonal helt enn hatet om hu bryt ned Katarina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy. Fordi? LESTE du artikkelen..eg siterer hva hun skrev"Jeg fikk som mål å bryte henne ned psykisk, og det greide jeg." Ja,alderen hennes må jammen være lav når hun går inn i Farmen og tar imot ordrer for å gjøre ting mer artig og underholdende for Ola og Kari Nordmann Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy. 26 :| Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy. Fordi? LESTE du artikkelen..eg siterer hva hun skrev"Jeg fikk som mål å bryte henne ned psykisk, og det greide jeg." Ja,alderen hennes må jammen være lav når hun går inn i Farmen og tar imot ordrer for å gjøre ting mer artig og underholdende for Ola og Kari Nordmann Du er så aggresiv Spørs hva man (hun) gjør ut av ting, og ut fra det JEG leste, syns JEG det var tåpelig, for JEG syns det. Men vi får vente å se hva som blir vist på tv. Det er vel i dag de kommer? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Aggresiv..eg?? Hehe...neida Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Eren Andre heter læreren på skolen min som er med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå