Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

 

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

 

Jeg tipper du sitter for mye klistret til Tv skjermen, spesielt når Farmen sendes. Prøv å få deg litt frisk luft, så forsvinner nok kvalmen. Du er nok en skaptitter.

Haha, prøv deg :D Om jeg skulle vært kvalm nå, hadde det vært p.g.a. bihulebetennelsen.

Det er underholdning!!

 

Ikke en dokumentar, vi tar heller ikke CSI, Lost osv som sannhet, men som det dette er, underholdning!!

 

Farmen er stortsett det eneste av "reality søppeltv" det er verdt å se.

CSI, Lost o.l. er ikke reality, det er underholdning. Farmen er på sett og vis underholdning det og, men ligger under reality-sjangeren. Reality betyr virkelighet, og sånn sett, er Farmen bare sprøyt.

 

Men ser jo at veldig mange liker det, så det er en suksessfull serie hvertfall :)

Lenke til kommentar

Vel, med den saken så var det vel allerede avslørt at hun Ida er en av de to som blir fullverdige farmen-deltagere i kveld. Med mindre hun "I sin tid foran kamera sørget Holmen for å lage mest mulig bråk, spesielt gikk hun løs på Catharina Pedersen for å bryte henne ned psykisk" i løpet av EN episode da. :roll:

Men ja, hyggelig å høre at Catharina endelig skal få gjennomgå litt. Uten at jeg liker denne Ida noe bedre av den grunn. Utfordrere skal mislikes, og ingen av dem skal vinne Farmen, sånn er det bare.:D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy.

 

Fordi?

 

LESTE du artikkelen..eg siterer hva hun skrev"Jeg fikk som mål å bryte henne ned psykisk, og det greide jeg."

 

Ja,alderen hennes må jammen være lav når hun går inn i Farmen og tar imot ordrer for å gjøre ting mer artig og underholdende for Ola og Kari Nordmann

Lenke til kommentar
Syns hele artikkelen var tåpelig jeg. Skal virke så tøff og kul. Fikk ikke med meg alderen hennes, men det kan ikke være høy.

 

Fordi?

 

LESTE du artikkelen..eg siterer hva hun skrev"Jeg fikk som mål å bryte henne ned psykisk, og det greide jeg."

 

Ja,alderen hennes må jammen være lav når hun går inn i Farmen og tar imot ordrer for å gjøre ting mer artig og underholdende for Ola og Kari Nordmann

Du er så aggresiv ;) Spørs hva man (hun) gjør ut av ting, og ut fra det JEG leste, syns JEG det var tåpelig, for JEG syns det. :)

Men vi får vente å se hva som blir vist på tv. Det er vel i dag de kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...