Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

Jeg tipper du sitter for mye klistret til Tv skjermen, spesielt når Farmen sendes. Prøv å få deg litt frisk luft, så forsvinner nok kvalmen. Du er nok en skaptitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

Det er underholdning!!

Ikke en dokumentar, vi tar heller ikke CSI, Lost osv som sannhet, men som det dette er, underholdning!!

Farmen er stortsett det eneste av "reality søppeltv" det er verdt å se.

Lenke til kommentar

enkelte ting ved farmen er jo direkte dårlig da. Sånn "læretime" over halve episoden om hvordan man lager tømmer og annen dritt, trenger iaff ikke jeg å få med meg. Kunne godt ditcha litt av skuespillet også, for det blir litt for mye. Det var bedre i fjord syntes jeg.

Lenke til kommentar

Koffor i alle dager valgte Lene saging mot Catherina når hun ikke turde å sage fordi hun hadde høydeskrekk??? HVA TENKTE HUN PÅ? Hun viste jo hvor høyt oppe sagingen var, hun har jo sett saging før! En uke til med Catherina, det går ikke. Håper inderlig hun ryker neste uke! Men Lene velger sikkert Unni som neste storbonde og det blir for dumt det og!

Lenke til kommentar
enkelte ting ved farmen er jo direkte dårlig da. Sånn "læretime" over halve episoden om hvordan man lager tømmer og annen dritt, trenger iaff ikke jeg å få med meg. Kunne godt ditcha litt av skuespillet også, for det blir litt for mye. Det var bedre i fjord syntes jeg.

Synes det er gøy å se hvordan de gjorde ting da jeg :thumbup:

Litt lærerik underholdning..

Koffor i alle dager valgte Lene saging mot Catherina når hun ikke turde å sage fordi hun hadde høydeskrekk??? HVA TENKTE HUN PÅ? Hun viste jo hvor høyt oppe sagingen var, hun har jo sett saging før! En uke til med Catherina, det går ikke. Håper inderlig hun ryker neste uke! Men Lene velger sikkert Unni som neste storbonde og det blir for dumt det og!

Hun er BLOND!!

Helt grusomt med enda en uke med gneldrebitcha ja.

Endret av sony123
Lenke til kommentar
ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho

Perfekt ja..ikke høye krav du da....hes hot stemme...Viss det er sånne du vil ha så er det vel noen som tusler rundt nede i Oslo området og spørr etter Herrrroiiiin...... Enjoy

Lenke til kommentar

Katarina er ei flott jente som vet hvordan en realitydeltaker skal oppføre seg.

Hugo trakk seg fra rollen som usympatisk hatobjekt og dermed steppet Katarina inn.

Ren idyll er kjedelig, konflikter trekker seere. Katarina gir oss god underholdning.

Les innleggene på dette og andre forum så ser man hvor mye Farmen engasjerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...