Sheldon C Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes? Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm. Jeg tipper du sitter for mye klistret til Tv skjermen, spesielt når Farmen sendes. Prøv å få deg litt frisk luft, så forsvinner nok kvalmen. Du er nok en skaptitter. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det bare jeg som finner en slående likhet mellom Farmen-Catharina og Espen Eckbos karakter Rhino Thue? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes? Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm. Det er underholdning!! Ikke en dokumentar, vi tar heller ikke CSI, Lost osv som sannhet, men som det dette er, underholdning!! Farmen er stortsett det eneste av "reality søppeltv" det er verdt å se. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 enkelte ting ved farmen er jo direkte dårlig da. Sånn "læretime" over halve episoden om hvordan man lager tømmer og annen dritt, trenger iaff ikke jeg å få med meg. Kunne godt ditcha litt av skuespillet også, for det blir litt for mye. Det var bedre i fjord syntes jeg. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Koffor i alle dager valgte Lene saging mot Catherina når hun ikke turde å sage fordi hun hadde høydeskrekk??? HVA TENKTE HUN PÅ? Hun viste jo hvor høyt oppe sagingen var, hun har jo sett saging før! En uke til med Catherina, det går ikke. Håper inderlig hun ryker neste uke! Men Lene velger sikkert Unni som neste storbonde og det blir for dumt det og! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) enkelte ting ved farmen er jo direkte dårlig da. Sånn "læretime" over halve episoden om hvordan man lager tømmer og annen dritt, trenger iaff ikke jeg å få med meg. Kunne godt ditcha litt av skuespillet også, for det blir litt for mye. Det var bedre i fjord syntes jeg. Synes det er gøy å se hvordan de gjorde ting da jeg Litt lærerik underholdning.. Koffor i alle dager valgte Lene saging mot Catherina når hun ikke turde å sage fordi hun hadde høydeskrekk??? HVA TENKTE HUN PÅ? Hun viste jo hvor høyt oppe sagingen var, hun har jo sett saging før! En uke til med Catherina, det går ikke. Håper inderlig hun ryker neste uke! Men Lene velger sikkert Unni som neste storbonde og det blir for dumt det og! Hun er BLOND!! Helt grusomt med enda en uke med gneldrebitcha ja. Endret 2. mars 2008 av sony123 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 katarina r den finaste dama på farmen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 katarina r den finaste dama på farmen Du mener det ja Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 katarina r den finaste dama på farmen Pose over hue å en sokk i kjeften hadde hun kanskje gått en mørk høstnatt Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kva feen? ho e faen dritfin <3 eg elskar det sexy sløve blikket ass!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hadde bænga hu jeg... Usteendemessig penere enn de andre jentene, syntes jeg. Personligheten er derimot spypose Edit: Etter silje. hehe Endret 2. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Æææææ, synes hun ser ut som en tranny jeg! Hør på stemmen da:O Høres veldig mann ut. Det sløve blikket? Ser mer ut som junkie spør du meg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kva feen? ho e faen dritfin <3eg elskar det sexy sløve blikket ass!! wtf?? silje er best, ingen protest Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho Perfekt ja..ikke høye krav du da....hes hot stemme...Viss det er sånne du vil ha så er det vel noen som tusler rundt nede i Oslo området og spørr etter Herrrroiiiin...... Enjoy Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Katarina er ei flott jente som vet hvordan en realitydeltaker skal oppføre seg. Hugo trakk seg fra rollen som usympatisk hatobjekt og dermed steppet Katarina inn. Ren idyll er kjedelig, konflikter trekker seere. Katarina gir oss god underholdning. Les innleggene på dette og andre forum så ser man hvor mye Farmen engasjerer. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho Celine Dion en av dem da eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) ja ein sånn hes hot stemme!!! ho er fan perfekt frå topp til tråd, det er berre to damer i heile verda som er finare enn ho Celine Dion en av dem da eller? HAHA! :!: Endret 2. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå