Anonym234 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Oh, jeg hadde glemt det... Kjipt at maten gikk da, men det var ingen bombe.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå har det begynt.. 2 episode:=) btw: Hvordan tror dere farmen crewet er når det skjer noe ting.. f.eks det med brannet? og det med maten? tror dere de får mat, men sjuler det for kameraet? Og hvordan vet de når de skjer? Det satt jo oppp kamera mot det huset som brant.. Hvordan kameracrewet vet når det skjer? Det er jo folk som jobber for tv2/crewet som tenner på. Selvsagt vet de når det skjer. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 fikk ikke med meg de 10 første minuttene pga at strømmen gikk, kan noen fortelle meg hva som skjedde i starten i dagens episode? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Stabburet med all maten deres brant til grunnen, så nå må de klare seg med fisk og sopp. Forresten ikke noe fornøyd med hvem som ble førstekjempe i dag, menmen. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Litt overraskende at ikke ho harleydama ble førstekjempe..forøvrig ei god gammaldags "drittkjerring" av dimensjoner..men ser jo at hun gjør programmet mer interessant Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når tv2 får en seersuksess så skal det lages opp og opp igjen ting med det samme prinnsippet, greit å arrangere det er par ganger men ikke så mange ganger. De folka som er utvalgt der er bare utvalgt fordi de er sånne kranglefolk som elsker og diskutere og kveriulere, tragisk. Bare så det skal bli intriger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sikkert, men det hadde blitt inni helvete kjedelig tv om alle bare klappa hverandre på skuldra og ga hverandre ros og var happy happy hele tida. Det vet TV2. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når tv2 får en seersuksess så skal det lages opp og opp igjen ting med det samme prinnsippet, greit å arrangere det er par ganger men ikke så mange ganger. De folka som er utvalgt der er bare utvalgt fordi de er sånne kranglefolk som elsker og diskutere og kveriulere, tragisk. Bare så det skal bli intriger. "Og enda sitter vi og ser på det lattelige programet" Og det er jo akkurat det TV2 er uteetter. Så lenge de holder et høyt seertall er programet verdt og satse på. Hadde Farmen hatt lave seertall fra dag 1 hadde det ikke gått på tv nå for 4? sesong. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Dette ute-dasset de skal fikse er jo en katastrofe. Jeg går på byggfag på skolen og ser ting de gjøt feil. F.eks dette med hvilken vei panelen skal ligge. +++ Endret 31. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Husee Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette ute-dasset de skal fikse er jo en katastrofe. Jeg går på byggfag på skolen og ser ting de gjøt feil. F.eks dette med hvilken vei panelen skal ligge. +++ Hvormange av dem tror du har gått byggfag? : p Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette ute-dasset de skal fikse er jo en katastrofe. Jeg går på byggfag på skolen og ser ting de gjøt feil. F.eks dette med hvilken vei panelen skal ligge. +++ Hvormange av dem tror du har gått byggfag? : p Hehe. Ingen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tenk hvis ingenting skjedde, da. Da hadde ikke vi og andre hatt noe å si "fy faen så teit det var da!". De skaper buzz rundt programmet ved at folk snakker om det på jobb og sånt. "Faen så du hva hun gjorde igår" Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lurer på hvordan livet er på farmen, hvor irriterende kamera folkene er, om de er "iveien" , hva får de beskjed om. Osv Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Å der vant geir ove... Var i grunn ikke særlig mye tvil om hvem som vant der gitt Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Finn var jammen lur. "Jeg velger den jeg tror det er størst sannsynlighet for at jeg taper for". Når det er sagt er jo det å bli sendt hjem først i praksis det samme som å bli nummer 2, så Finn har gjort det ganske bra. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser visst ut som at det er en "Mikkel" denne gangen også. Husker ikke navnet, men hvert fall, han som "skadet" hånda. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Fy søren for en uspiselig fyr Hugo er. Sutrer og klager hele tida, og det at han ikke skjønte hvorfor Ingunn ikke valgte ham som hjelper siden han valgte henne forrige uke, var bare latterlig. Fornøyd med storbondevalget da. Blir noe helt annet enn forrige uke. Men jammen skal enkelte der få slite på grunn av matmangelen. Endret 4. februar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Håper at Christian ryker ut denne uka, kopiere den brilliante Mikkel er jo bare frekt, pluss at han nok blir tatt Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ikke så rent lite harry med spøkelser og rollespill, men det er god underholdning. Latsekken med capsen er min favoritt så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå