Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

OMG, faen at hu ble så jævla redd oppå der da! Går det an å bli pyse?

 

Hvis hun nå har høydeskrekk, så er det ikke rart hun ble redd når hun satt der oppe. Da er jo alt som er høyt over bakken farlig. Men hvordan hun kan velge dette, vil fortsatt være en gåte for meg!

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden Katarina har verd på håndball landslaget som junor ? Så bør hu kanskje ha ein fordel på øksekast. Og tror ikkje hu der Lene hadde klart så mange rett i kunnskap heller. Heilt sykt na slo ut Ingunn, Inngunn burde skjems :p

 

Den der hadde INGEN sammenheng....

 

Kvifor ?

Lenke til kommentar
Siden Katarina har verd på håndball landslaget som junor ? Så bør hu kanskje ha ein fordel på øksekast. Og tror ikkje hu der Lene hadde klart så mange rett i kunnskap heller. Heilt sykt na slo ut Ingunn, Inngunn burde skjems :p

 

Den der hadde INGEN sammenheng....

 

Kvifor ?

 

Blir det samme som å si at en som kjører en båt, kan også kjøre fly. Fordi begge styrer.

 

DERFOR!

Lenke til kommentar

Kan ikke fordra holdningen til Catharina.. Har ikke sjekket dette, men om man slår opp i en ordbok under holdningsproblem, så finner man vell et bilde av henne der.. he he

Personlig liker jeg personer som er litt bitchy og vrange i slike serier.. men hun her skiller seg ut på en annen måte.. hun er så... ekkel !! hun lager jo ikke noe "liv" på gården, hun er rett og slett kjedelig og med fare for å gjenta seg selv her.. EKKEL !!

Håper hun ryker på hue og ræva ut snart..

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

 

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

 

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

 

Du er neppe den eneste, men i akkurat denne tråden er det vel lite sannsynlig at du vil finne altfor mange som er enige med deg.

Lenke til kommentar
Siden Katarina har verd på håndball landslaget som junor ? Så bør hu kanskje ha ein fordel på øksekast. Og tror ikkje hu der Lene hadde klart så mange rett i kunnskap heller. Heilt sykt na slo ut Ingunn, Inngunn burde skjems :p

 

Den der hadde INGEN sammenheng....

 

Kvifor ?

 

Blir det samme som å si at en som kjører en båt, kan også kjøre fly. Fordi begge styrer.

 

DERFOR!

 

Nei. Tenke litt ?

Tror du ikkje Katarina har bedre kasteteknikk på øksa enn Lene når hu har drevet med håndball ?

For og ta ditt eksempel Om ingen har kjørt bil før men den eine har kjørt masse traktor så har jo traktor personen ein fordel. Om dei skal konkurrere i bilkjøring.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som syns at Farmen er noe bullshit, tvers gjennom? Fra start til slutt? Det er vel bokstavelig talt ingen som kan tro på noe av det som sendes?

 

Jeg mener, noe av det er sikkert sant, men kan garantere at 90% av hele dette tullet, er skuespill. Jeg blir kvalm.

 

Du er neppe den eneste, men i akkurat denne tråden er det vel lite sannsynlig at du vil finne altfor mange som er enige med deg.

 

 

Det falt meg mest naturlig for meg å poste det her, etter å ha lest litt. Men, prøver på ingen måte å blusse opp en voldsom diskusjon i denne tråden her, for dette er vel hovedsaklig snakk rundt farmen, noe sånt kunne jeg heller tatt i en ny tråd.

Endret av Leffsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...