Spillguru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ingen på Farmen velger noen til førstekjempe basert på om de liker personligheten eller ikke. Det er et spill, man får ut konkurrentene sine. Catharina er foreløbig ikke noen særlig trussel for noen av gutta. Da har ikkje du fulgt med på farmen. Det gjenntar seg sesong på sesong. Jentene baserer valgene på trivsel. Gutta derimot tenker taktisk. Men enkelte unntak seff. Men på genrerellt grunnlag er dette gangen i det. Fxs Ingunn var storbonde denne sesongen men valgte hun noken av konkurrentene ? nei ho valgte hugo fordi hu synes han var arrogant.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ingen på Farmen velger noen til førstekjempe basert på om de liker personligheten eller ikke. Det er et spill, man får ut konkurrentene sine. Catharina er foreløbig ikke noen særlig trussel for noen av gutta. Da har ikkje du fulgt med på farmen. Det gjenntar seg sesong på sesong. Jentene baserer valgene på trivsel. Gutta derimot tenker taktisk. Men enkelte unntak seff. Men på genrerellt grunnlag er dette gangen i det. Fxs Ingunn var storbonde denne sesongen men valgte hun noken av konkurrentene ? nei ho valgte hugo fordi hu synes han var arrogant.. Selvfølgelig, det var jo i uke 2. Man blir ikke kjent med alles sterke og svake sider i løpet av 2 små uker. TTT Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ingen på Farmen velger noen til førstekjempe basert på om de liker personligheten eller ikke. Det er et spill, man får ut konkurrentene sine. Catharina er foreløbig ikke noen særlig trussel for noen av gutta. Da har ikkje du fulgt med på farmen. Det gjenntar seg sesong på sesong. Jentene baserer valgene på trivsel. Gutta derimot tenker taktisk. Men enkelte unntak seff. Men på genrerellt grunnlag er dette gangen i det. Fxs Ingunn var storbonde denne sesongen men valgte hun noken av konkurrentene ? nei ho valgte hugo fordi hu synes han var arrogant.. På sikt ville Hugo vært hennes største konkurrent, noe hun mest sannsynlig skjønte. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja ok det er mulig. Ingunn var litt uortodoks til jente på farmen og vere så skal gi meg på den, men mener det finnes plenty med eksempler fra tidligere Farmens. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som husker han girlymannen som vant for noen år siden? Han jobbet aldri, var aldri med guttene og var som regel litt avsides. Stygg redd for at Torkel kan få samme utfall som han. Verdens rareste og kjedeligste person kan vinne hele dritten. Håper Hugo velger Torkel til 1. kjempe. Fordi da blir det kamp mellom han og Geir Ove. Geir Ove vil nok velge bryting eller slegge. Da er saken gjort. Og den tilbakestående vender nesen hjem. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som husker han girlymannen som vant for noen år siden? Han jobbet aldri, var aldri med guttene og var som regel litt avsides. Stygg redd for at Torkel kan få samme utfall som han. Verdens rareste og kjedeligste person kan vinne hele dritten. Håper Hugo velger Torkel til 1. kjempe. Fordi da blir det kamp mellom han og Geir Ove. Geir Ove vil nok velge bryting eller slegge. Da er saken gjort. Og den tilbakestående vender nesen hjem. Blir litt som Gaute og da han var vel heller aldri i kamp. Men låg og lurte i bakgrunnen. Om Torkel vinner så har han spillt spillet glimrende da Ingen INGEN har brydd seg om og ta han ut pga ingen ser på han som ein konkurrent men han ryker nok ut nå når han må nesten garantert må i kamp mot enten Hugo/han dere jenteguten. + ny Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gaute var i kamp flere ganger, greia var vel heller det at han ble undervurdert. Men ja, det er som oftest de som lurer i bakgrunnen som vinner Farmen, ikke de opplagte "største konkurrentene". Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gaute var i kamp flere ganger, greia var vel heller det at han ble undervurdert.Men ja, det er som oftest de som lurer i bakgrunnen som vinner Farmen, ikke de opplagte "største konkurrentene". Men det var vel bare i kunnskap ? eller tar eg feil nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gaute var vel ikke den som var mest i fysisk kamp nei, husker ikke så godt fra helt tilbake til 2001, så det skal jeg ikke si sikkert, men han var hvertfall i EN fysisk kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 YES! Jentekamp...fy faen for en drittunge Catharina er...."du er ikke kvitt meg så lett,du kan ikke sove lett om natta"Eg skal ikke svare når Hugo snakker til meg"...herregud....vil banke livskiten ut av henne!!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAA!! "Han som lager humørsvig..." bullshit, Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvem tror dere hun velger? Jeg tror hun tar Unni. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Herlig at det ble henne. Samma hvem hun velger, hun skal ut uansett. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tenkt over at katarina setter sinne i kok og bidrar til å gjøre farmen mer interessant? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) "Hvis han velger meg er det pga at jeg er den største konkurenten...." -Catarina Fy faen hu er teit. Hadde det ikke vært for at jeg klipte meg tidligere i dag hadde jeg nok revet håret av i frustrasjon, når hu sa det. Endret 27. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tenkt over at katarina setter sinne i kok og bidrar til å gjøre farmen mer interessant? Intriger og krangler skal det være, men det er grenser. Når det er såpass mye som det det er med henne, så blir Farmen bare irriterende å se på. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Chatarina plager meg med oppførselen sin, hun er rett og slett en motbydelig person. Setter pengene på at hun blir førstekjempe i onsdagens episode. Hugo bråstartet sesongen som en skikkelig mannnssjåvinist, men han seiler opp som den verdigste kandidaten nå. Han jobber, samtidig som han framstår som real og uten intrigemakeri. Second that. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha hva skjer med at hun plutselig skifter dialekt? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hadde ikke silje fått "hjelp" av gaute(if its true) så hadde hu nokk sakt med engang det med catharina og sikkert sakt masse annet om de forskjellige folkene, osv.. Gaute vet jo hva som er det beste for ei deltaker å si og gjøre Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Folk seie Amin ikkje tolte kritikk. Gå ogg legg dere. Katarina toler jo ikkje at folk snakker til na eingang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå