Nevnarion Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Faen så irriterende Catharina, Ann Kristin og Lene Marie er. Sippete drittjenter. Er nesten så jeg ikke orker å se på når de åpner kjeften. Og haha, ironisk at Catharina snakket om at Amin var et irritasjonsmoment. Fei for egen dør først, sier jeg bare. Dessuten, heia Hugo! Glad han ble storbonde. Han har forandret seg voldsomt siden første uke. Endret 25. februar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Her står det om hendelsen. Skjønner ikke hvorfor kjendis.no omtaler henne som søt. Fordi det er hun langt ifra. Men uansett... her står det Catharina slått ned Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Missa starten på episoden, hvorfor trakk Amin seg? fordi han blei drita ? What happened lzm Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Men hva har Amin sagt til Hugo på fylla?? Som er sårende? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Missa starten på episoden, hvorfor trakk Amin seg? fordi han blei drita ? What happened lzm Han har ikke trukket seg Edit:jo...faen han stakk...helvette. Det der er så dårlig gjort av de andre fittene...faen for noen kjerringer!!!! Endret 25. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vedde? Hvorfor skal eg vedde med deg da? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 jaja, der trakk amin seg. Kjipt! Nå får jeg håpe på at Jentene står for tur!!! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Faen. Nå blir jo farmen bare kjedelig. Blir jo sinnsykt kjedelig med de satansfittene der nå da... Kvalme og falske som faen. Hadde jeg vært Amin hadde jeg spyttet Catharina i trynet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Faen å støgge jentene på farmen er. Heia han som slo ned hu ho'a på byn Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Amin fremstår jo som den som takklet dette best, utfryserne og mobberne må se i seg selv å bli flaue over seg selv når de ser dette/eller så nå btw: Håper ikke Ann-Kristin underviser på barneskole nivå, anti-mobbe budskapet hennes må isåfall komme dårlig ut, hahaha;p Endret 25. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dritt at han trakk seg. Men også forståelig, når de fryser han bevisst ut på den måten de gjør. Tror også det var et tap for Amin å miste Ingunn. Nå er det heia Hugo all the way. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 virka som Amin ble mobbet ut av farmen. det var jo i hovedsak 3 som ville ha han ut, resten bare jattet med.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Mange av jentene der har 0 problemer med å irritere. Grf. Kjenner jeg blir irritert inni meg når jeg ser på. Så ut som Hugo tok tak i sabotasjen i klippet "hva skjer i neste episode?" Da Catharina signaliserte at hun ville gjøre en dårlig innsats. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Nå blir det nettreff med amin, gleder meg til å se svaret han gir til folket.. men gleder meg enda mer når Catharina stiller opp(om hu tørr), kommer sikker til å bare svare på finfinmeldingen eller så sensurerer de spørsmåøene Endret 25. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg føler nesten som Tv2 har hoppet over en episode. Hva var det Amin gjorde som var så fælt? En liten fyllekule, so what? Har han i tillegg vært stor i kjeften mot noen av jentene?? Synes dette var dårlig produksjon fra Tv2, de har ikke vist syndene til Amin for tvpubliken. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, enten har tv2 sensurert bort en hel del, eller så overreagerer enkelte noe voldsomt. Skulle tro de ikke hadde sett en full person før. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Veldig synd at Amin måtte trekke seg, og veldig synd at det skjedde på den måten, det var jo jentene som mobbet han ut. Blir ikke noe mindre provoserende at Catharina sa til kameraet at det ikke var pga. episoden, men like mye fordi han var en konkurrent. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva gjorde Amin egentlig? Så ikke slutten av lørdagens episode.. Ikke noe annet enn å bli full? Heia Hugo sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå blir det nettreff med amin, gleder meg til å se svaret han gir til folket..men gleder meg enda mer når Catharina stiller opp(om hu tørr), kommer sikker til å bare svare på finfinmeldingen eller så sensurerer de spørsmåøene hvor ser man svarene til Amin ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå