Dragen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Forbanna TV2.. Der røyk spenningen. Dont go to tv2.no/farmen hvis du ikke har lyst til å vite hvem som går ut!!!!!!!! og hva som skjer ned torkel, hahaha.. jævla lættis:p De må ha fjernet det om Torkel. Kan du si hva de skrev? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Forbanna TV2.. Der røyk spenningen. Dont go to tv2.no/farmen hvis du ikke har lyst til å vite hvem som går ut!!!!!!!! og hva som skjer ned torkel, hahaha.. jævla lættis:p De må ha fjernet det om Torkel. Kan du si hva de skrev? Tror han mente det som skjedde med Amin... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dritt at Ingunn røk ut. Helvete. Nå håper jeg Amin eller Hugo vinner. Hugo har bare blitt en større og større favoritt. Håper han blir storbonde neste uke. Og nå er det på tide å få ut noen av blondiejentene. Irriterende fra ende til annen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Amin på fylla, jaja, var litt morsomt though...tipper han drar hjem fordi at han synes synd på seg selv og de andre klager på det....Jeg likte Amin jeg Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Går Amin ut, så blir kanskje ingunn tatt inn igjen! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Neppe. Det ville ikke være rettferdig for de som har gått ut før Ingunn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Neppe. Det ville ikke være rettferdig for de som har gått ut før Ingunn Og alt som skjer i sånne serier er rettferdig? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Neppe. Det ville ikke være rettferdig for de som har gått ut før Ingunn Og alt som skjer i sånne serier er rettferdig? Neppe, men Farmen skal være litt troverdig. Det er ikke store pupper og IQ på 3,2 som gjelder. Går Amin kommer det bare nye deltakere inn eller de fucker opp noe skikkelig over 2 uker. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Amin på fylla, jaja, var litt morsomt though...tipper han drar hjem fordi at han synes synd på seg selv og de andre klager på det....Jeg likte Amin jeg Håper virkelig ikke at han drar, det må jo lov å være på fylla.. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Amin på fylla, jaja, var litt morsomt though...tipper han drar hjem fordi at han synes synd på seg selv og de andre klager på det....Jeg likte Amin jeg Håper virkelig ikke at han drar, det må jo lov å være på fylla.. Jeg håper heller ikke at Amin drar.. stakkars.. Han er en utrolig ålright kar, og hvis han drar er det isåfall bare fordi han blir psyket ut av de andre deltagerene.. Jeg liker Hugo også jeg.. Håper han eller Amin vinner.. de er verdige vinnere! Lenke til kommentar
Kiffa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan jo ikke dra bare dra hvis de andre sier det da, må ha egene meninger!! Håper han blir! Min klare favoritt! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Herregud for ei forbanna kjerring.. læættis as Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Amin som er kongen da! Catharina gjør meg sinnsyk kvalm. Den fæle stemmen irriterer meg noe i helvete. Lat som faen også. Eneste hun vil er å sabotere ukes oppdragene! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 CATHARINA snakker om at amin er et irritasjonsmoment. AHHAHHAAHHHAHA Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 CATHARINA snakker om at amin er et irritasjonsmoment. AHHAHHAAHHHAHA Ikke rart Catharina ble slått ned på premiere festen. Noen som veit hvem som slo??? Æsj, de jentene er så utrolig kvalme. Torkel må være den største toffelhelften som finnes? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Catharina sir at Amin e et irritasjonsperson??? det jo ho man irritere seg over. håpe Hugo vellge ho som første kjempe. syns det va bra at Amin valgte å bli, for nesten ingen av de andre like han. Endret 25. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva betyr rødt flag? At mentor skal komme? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) CATHARINA snakker om at amin er et irritasjonsmoment. AHHAHHAAHHHAHA Ikke rart Catharina ble slått ned på premiere festen. Noen som veit hvem som slo??? Æsj, de jentene er så utrolig kvalme. Torkel må være den største toffelhelften som finnes? Tror det var christian Men som sagt, De sa jo selv at de bare ville ha han ut fordi han var en gutt. Det er på grensen kynisk når man prøver å knekke en person psykisk for å få han ut av konkurransen, men jeg er ikke overrasket. Jentene rotter seg sammen i alle realityserier. Endret 25. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fy faen,de kjerringene e di største drittbitchene eg har hørt!! Helt syyykt...hadde eg vert der hadde eg skamprylt hele gjengen...faen for noen drittkjerringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå