Szmekken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 har akuratt fått vite at Songbirdocarina har en ny ocarina som er helt lik den fra spillet, med 12 hole , denne har jeg tenkt og kjøpe tvert! Den lyseblå? Den er jo mye lysere enn orginalen da? Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har akuratt fått vite at Songbirdocarina har en ny ocarina som er helt lik den fra spillet, med 12 hole , denne har jeg tenkt og kjøpe tvert! Den lyseblå? Den er jo mye lysere enn orginalen da? Nei, det er den som er helt lik den fra spillet Lenke til kommentar
glupingane Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan ikke si at ocarina er et geeky instrument bare fordi det har vært med i et og annet spill. Ocarinaen Finnes i alle mulige former og farger, så ikke si at det er et geeky instrument. Sikkert mange spill som inneholder både piano, gitar og trommer. Vil du kalle de instrumentene geeky også? (Da burde ikke Wii Music lanseres i hvertfall) Ocarinaen har vært et instrument lenge før nintendo, bare for å si det sånn. det er faktisk værdens elste funne instrument. (ca. 30.000 f.kr. i sør asia) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å spille ocarina er vel ikke så geeky. Men å spille Zelda-låter på en ocarina med Zelda-logo, ikledd grønn kappe og alveører, forekommer meg som litt geeky... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har spilt noe særlig på disse ocarinaene? Hvordan vil det være å spille etter noter med de forskjellige? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som har spilt noe særlig på disse ocarinaene? Hvordan vil det være å spille etter noter med de forskjellige? Vet ikke, men det følger med et par identiske papirbøker på 4-5 sider med tabulaturer som er ganske enkle å skjønne som du spiller etter. Det er ikke noter, men anvisninger for hvilke hull du skal blokkere luftutstrømmen til mens du spiller. Det fungerer vel med noter også antar jeg? Har ikke spilt så mye i det siste, men man kan godt spille "by ear" på en god del sanger. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Faen det frister med den siste til 99$. Som NgZ spør, er det nokon som har erfaringar med desse?! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 At notene "stemmer", mao at jeg kan spille til normale noter, tror jeg er litt viktig for at jeg skal kunne bruke den noe særlig. Hvordan synes du den er å spille på? Blir det lite og knotete, blir det fort falsk, osv? Og hvilken type er det du har? Lenke til kommentar
glupingane Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å spille ocarina er vel ikke så geeky. Men å spille Zelda-låter på en ocarina med Zelda-logo, ikledd grønn kappe og alveører, forekommer meg som litt geeky... Der er jeg helt enig med deg. Jeg bruker mine til å spille musikk. Kjent musikk. For å se hva den kan brukes til burde dere sjekke ut disse sidene på youtube: www.youtube.com/user/kissing88 www.youtube.com/user/docjazz4 De er gode og spiller mye annet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ser for meg og ta med meg en slik en uti skogen og sitte der og spille Er det fullt mulig og spille alle zelda sangene på den? frister faktisk og kjøpe en. Endret 12. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fy faen så kult! Kan også kjøpe sangbok Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjøpte meg nettopp en slik Ocarina med trestativ. 100 dollar med frakt og stativ, håper jeg ikke blir nødt å tolle og momse . Lenke til kommentar
mahag4 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 mye billigere på http://www.stlocarina.com hvis du er ute etter ocarina of tim replicas... digert utvalg! Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Håper noen kan svare. Har bestilt 7 hole zelda ocarina fra songbird. Vil denne være passende for fingrene til en 7 åring?(gutt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå