XtaZ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Vet ikke om noen har interesse av dette men her er i alle fall en side du kan kjøpe Ocarina fløyter helt like de som Link bruker i Ocarina of Time, både the Ocarina of Time (den blå) og Fairy Ocarina (brun) Siden har "Zelda" layout og andre typer fløyter også men det er disse Ocarinaene som sansynligvis er av interesse for Zelda fans Kjøpte selv en av disse for litt over et år tilbake å de er veldig fine og lyden de lager er så å si helt like de på sangene i selve spillet og det følger også med en liten sangbok med en del Zelda musikk i. Prisene er også veldig bra da de starter på 40 dollar - ca. 220 kroner. Da jeg bestilte så spurte jeg også om de kunne sette prisen på pakken til rundt 20 dollar så jeg var sikker på at den gikk gjennom tollen å det gjorde den også Hvis noen er intresserte så kan dere stikke innom SongbirdOcarina.com å sjekke det ut EDIT: Disse Ocarinaene er forresten laget av keramikk og ikke plast eller lignende Endret 28. januar 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 blei sjukt frista :s er det lett å spille på dei? Lurte på å kjøpe extended Lenke til kommentar
McPersen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kjøpte meg en Ocarina for ikke så veldig lenge siden. Det var en 9 hull. Faktisk ikke så vanskelig å lære seg. Har lest noen steder at 12 hull er bedre, fordi det er mer naturlig hvordan fingerbevegelsene er. Men ikke aner jeg, har bare 9 hull jeg. Uansett, som med alle andre ting her i verden øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hadde det ikke vært for at nettopp kjøpte et munnspill for å lære det så kanskje. På den andre siden er vel dette siste og fullførende steg mot sosialt selvmord så ... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det var det siste poenget du nevnte der som stoppet meg.. Hadde jo vært litt gøy å ha da.. Vedder på om en uke så kjeder jeg meg litt og finner frem denne tråden igjen.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Spilte MYE på den i starten men nå ligger for det meste bare ved siden av Zelda samlinga å tar seg veldig godt ut der også Lenke til kommentar
Oly Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kjøper jeg denne, mangler jeg bare en grønn Link-kostyme, sverd og skjold. Hver gang bilen ikke starter, kan jeg jo bare ta fram denne og håpe på at en tornado frakter meg videre 2 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kostymet får du jo av bestemoren din.. også får du sverdet av han gamle mannen.. også skjoldet får du jo også av bestemor.. så, det er ikke noe stress vel? Må bare finne han gamle mannen og besøke bestemor så er du all-set! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kostymet får du jo av bestemoren din.. også får du sverdet av han gamle mannen.. også skjoldet får du jo også av bestemor.. så, det er ikke noe stress vel? Må bare finne han gamle mannen og besøke bestemor så er du all-set! Ikke glem at søstra di må kindappes av en usannsynlig stor ørn også da. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kostymet får du jo av bestemoren din.. også får du sverdet av han gamle mannen.. også skjoldet får du jo også av bestemor.. så, det er ikke noe stress vel? Må bare finne han gamle mannen og besøke bestemor så er du all-set! Ikke glem at søstra di må kindappes av en usannsynlig stor ørn også da. Sorry for dobbelposting, men må bumpe littegrann. Bestilte Ocarinaer fra Ebay i dag! Kommer når som helst med hefte og allting! Skal bli moro =) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina. Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bare ikke si noe til vennene dine.. så er jeg helt enig.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina. Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg. Nå var det vel med en god posjon ironi jeg sa det jeg sa da ... Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina. Zeldageekers IN TEH HOUSE. Dette er jo et must for en Zelda-freak som meg da. Det har alltid vært en morsom tanke å ha en ekte ocarina (med triforce på!) og sangene fra LoZ:OoT. Den tanken er nå virkelighet. Det er jo BARE tøft - syns i alle fall jeg. Nå var det vel med en god posjon ironi jeg sa det jeg sa da ... Jaja, tok det ikke seriøst. Bare sier hva jeg syns =) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jaja, dere kan zeldageeke så mye dere bare vil, jeg er ikke interesert før de kommer med en Metal Gear Solid-ocarina. angående mgs og musikk. lærte meg akkurat mgs 2 themen på gitar. det er mindre geeke enn en ocarina også! uansett husker jeg holdt på å bestille en sånn for en god stund tilbake, nintendofan som jeg var. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Fikk mine to ocarinaer i dag, utrolig moro og spille på, let alone bare å ha en =) Og ja, jeg veit det er geeky XD Endret 11. februar 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Fikk mine to ocarinaer i dag, utrolig moro og spille på, let alone bare å ha en =) Og ja, jeg veit det er geeky XD Så fort? tok 3 uker eller noe før jeg fikk min Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og ja, jeg veit det er geeky XD Det der er ingenting... venter på denne jeg https://www.first4figures.com/component/opt...d,3/product,44/ Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) har akuratt fått vite at Songbirdocarina har en ny ocarina som er helt lik den fra spillet, med 12 hole , denne har jeg tenkt og kjøpe tvert! Endret 13. november 2008 av PortableAppGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå