kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Her er modden min.. dataen er uten hw, og ser stygg ut for tiden, men jeg klarte ikke å vente.. så her har dere resultatet:: http://home.no.net/mikaanes/kristians/madvidu.jpg http://home.no.net/mikaanes/kristians/litt...moddeivindu.jpg Nå hva synes dere? Meninger?, Forandringer? osv. edit: på filnavna bare skrev jeg no..lol Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje bare en ide, men hva med å IKKE legge ut så store bilder på forumet..... Det er ikke alle her som har bredband, så enten legger du ut mindre bilder eller lenker. Ett forslag bare Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje bare en ide, men hva med å IKKE legge ut så store bilder på forumet..... Det er ikke alle her som har bredband, så enten legger du ut mindre bilder eller lenker. Ett forslag bare Du kan jo si en mening om modden i samme slengen! så du ikke må laste opp de "store" bildene igjen hvis du skal svare! bare et forslag.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Phet mod, men selv om jeg har bredbånd så tar det tid! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje bare en ide, men hva med å IKKE legge ut så store bilder på forumet..... Det er ikke alle her som har bredband, så enten legger du ut mindre bilder eller lenker. Ett forslag bare Phet mod, men selv om jeg har bredbånd så tar det tid! Nå har jeg ordnet opp i alt! linker og komprimerte bilder! (allyse komprimerte bildene for meg, takk) Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Bra lakka! Det var er mere originalt vindu også, noen lys inne der?? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Bra lakka! Det var er mere originalt vindu også, noen lys inne der?? Takk! Når jeg får nytt hovedkort (nforce2) så får jeg jo tatt i all hw og katoder så da blir det nok bedre! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 ingen tilbakemeldinger?? Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Modden den var grei den, men siden jeg har samme kabinett tenkte jeg at jeg skulle legge ved et bilde av min løsning... :smile: http://www.home.no/television/kabbis/kabbis.jpg :smile: Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Deb var kul. Bra design. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 kajkan: bra lakka. Orginalt sidevindu (ikke så ofte men ser dem helt bak). Synes vinduet i fronten så litt rart ut. name: stilig mod, men de lysa, men bildene viser ikke så mye av detaljene, derfor glir intrykket litt inn i mengden av utallige mods med katoder. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nice..men si meg...la meg gjette først, kabinettet du har der var den styggaste som fantes før du lakka d... :lol: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 kajkan: bra lakka. Orginalt sidevindu (ikke så ofte men ser dem helt bak). Synes vinduet i fronten så litt rart ut. name: stilig mod, men de lysa, men bildene viser ikke så mye av detaljene, derfor glir intrykket litt inn i mengden av utallige mods med katoder. Det er ikke vinduer i front.. det er bare brenneren og cd-spilleren som er tatt ut.. (er jo ingen hw i det kabinettet).. stod ikke det på bilde? :-? Og lys? er ikke noe lys der heller.. :wink: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 uff synter posten ble litt langt nede på lista.. vil at folk skal svare.. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg syntes modden var bra. Lenke til kommentar
Pezz Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Mulig jeg tar feil, men vil vel tro at det "måneladskapet" ditt ikke var helt beregna Bedre å lakke flere lag enn å påføre allt med en gang. Men motivet var stilig. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Mulig jeg tar feil, men vil vel tro at det "måneladskapet" ditt ikke var helt beregna Bedre å lakke flere lag enn å påføre allt med en gang. Men motivet var stilig. Tok ikke alt på med en gang! vanta 3 dager mellom hver gang.. månelandskapt kom forde jeg ikke hadde rista sølvlakken godt nok Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Uff, ville ikke hatt det om du heiv det etter meg! Hadde vært mye bedre med skikkelig flamme farger eller.no Grelt. Ufyselig. Sorry. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Uff, ville ikke hatt det om du heiv det etter meg! Hadde vært mye bedre med skikkelig flamme farger eller.no Grelt. Ufyselig. Sorry. Så du er den litt harry typen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå