taxfree Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Er på jakt etter jeans med hull som ser bra ut(for menn). Noen som vet hvor man kan få tak i det? Nei, det funker ikke å lage hullene selv. Takker for svar Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Litt "moderne" butikker, noe à la Carlings, Jack & Jones, Loaded kanskje ? Carlings tror jeg er en sikker vinner om du skal ha hullete jeans. Men Carlings er er riktignok ganske dyrt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, det funker ikke å lage hullene selv. Darn, nå som jeg hadde jobbet frem en ligning for hvordan lage hullete jeans av vanlige jeans . Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hmm, synts ikke Jeans med hull i utgangspunket er tøft, men D&G har ei bukse som er riftet opp, men med hvitt stoff på innsiden, som har skrift.. det funker Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ingen hullete jeans ser bra ut på menn.. Men sjekk ut D&G, tipper de har slike småharry ting Endret 28. januar 2008 av Homme Lenke til kommentar
kaka Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei, det funker ikke å lage hullene selv. Darn, nå som jeg hadde jobbet frem en ligning for hvordan lage hullete jeans av vanlige jeans . Visst pokker kan man lage huller selv med hell. Dette har jeg gjort på flere jeans som jeg har blitt lei av. Bruk grovt sandpapir horisontalt i stoffets retning. Synes dog at hullete bukser kun skal brukes når det blir "litt" varmere i været. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ingen hullete jeans ser bra ut på menn.. Men sjekk ut D&G, tipper de har slike småharry ting Seconded, en i klassen min har faktisk en D&G buksen med plenty av "hull". Jeg har alltid ment at det ser forferdelig ut, også når det var i "vinden". J&J tror jeg ikke har slike jeans lenger, men Carlings har såpass utvalg i jeans at du muligens finner noe der. Endret 29. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Harryfaktor er nettopp det jeg er ute etter, så det er helt greit. Pris er ikke så nøye, hvis jeg bare finner den rette buksen. Har ikke sett bukser med hull på hverken carlings,JJ, JC på langsamelig tid. Håper på flere matnyttige tips Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg har en nudie 31/32 med noe hull i om du er interesert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå