nastoisi Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Funderer på ny bærbar og har kommet opp med to alternativ: HP bærbar eller Acer bærbar Noen som som kan si sin personlige mening om hvorfor jeg skal kjøpe den ene eller den andre. Hvis du har andre alternativer ser jeg gjerne på det også. På forhånd takk for innspill. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Funderer på ny bærbar og har kommet opp med to alternativ: HP bærbar eller Acer bærbar Noen som som kan si sin personlige mening om hvorfor jeg skal kjøpe den ene eller den andre. Hvis du har andre alternativer ser jeg gjerne på det også. På forhånd takk for innspill. Spørs hva du skal bruke pc-en til. Hp: Musikk surfing og enkle spill, fin til skolearbeid. Acer: Litt tyngre programmer, spill; ikke sånn som cod4 og crysis det blir nok litt for tungt for en bærbar men css burde fungere greit f.eks Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Funderer på ny bærbar og har kommet opp med to alternativ: HP bærbar eller Acer bærbar Noen som som kan si sin personlige mening om hvorfor jeg skal kjøpe den ene eller den andre. Hvis du har andre alternativer ser jeg gjerne på det også. På forhånd takk for innspill. Spørs hva du skal bruke pc-en til. Hp: Musikk surfing og enkle spill, fin til skolearbeid. Acer: Litt tyngre programmer, spill; ikke sånn som cod4 og crysis det blir nok litt for tungt for en bærbar men css burde fungere greit f.eks Blir kun enkle spill, men kan bli litt enkel bilde og videoredigering. Hovedsaklig er det musikk, surfing og muligheten til å koble den til tv for avspilling av noen tv serier jeg henter ned fra nettet som er bruksområdet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 selv har jeg bare en gammel Hp men erfring med dem at de blir fryktelig treige når det blir lagra en del på dem. Gå for acern ^^ Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 selv har jeg bare en gammel Hp men erfring med dem at de blir fryktelig treige når det blir lagra en del på dem. Gå for acern ^^ Hvordan er det med plastikkfølelsen på disse acer pc'ene forresten? Har en gammel HP selv fra før og har forsåvidt vært brukbart fornøyd med denne. Tar gjerne mot flere sine synspunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå