Simon Aldra Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Dette er på alle måter off topic, men jeg føler det hører hjemme her (skulle noen være uenige er det bare å flytte tråden, for all del). Forrige uke tok jeg toget til Brummundal og glemte igjen min elskede FL-36 på toget. Morgenen etterpå ringte jeg NSB hittegods i Oslo og forklarte problemet mitt. Uten noe om og men sa de seg villige til å sende blitsen i posten free of charge. Jeg vil bare benytte denne anledningen og dette forumet til å rose NSB hittegods på alle måter; enklere og mindre byråkratisk enn dette kunne det ikke vært gjort! For de som gjerne vil være bedrevitere (): Jeg har tatt konsekvensene og kjøpt meg en større kamerabag der jeg får plass til blitsen. Beklager så meget om dette ikke passer seg, men det er jo tross alt fotorelatert? Endret 28. januar 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hyggelig med noen gladmeldinger som dette... Er så altfor ofte man leser om kjedelige opplevelser og misnøye (les: klaging og sutring), at da er det hyggelig at noen tar seg bryet med å dele de gode opplevelsene også. Enten de hører hjemme i det aktuelle forumet, eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå