Gå til innhold

Tenkte kjøpe kamera i Usa, forslag?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg digitalt speilrefleks, så har jeg sett at det er en del billigere i Usa. Så skal jeg ta turen nå i februar og da tenkte jeg å slå til.

Skal kjøpe mitt første kamera, noen som har tips om et bra kamera? Har sett Eos 400D, virker bra det. Men hva er best, canon eller nikon? så en test og da kom nikon best ut.

I tillegg lurer jeg på om det er dumt å kjøpe der?

Takk for alle svar!

Endret av alex_1009
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg digitalt speilrefleks, så har jeg sett at det er en del billigere i Usa. Så skal jeg ta turen nå i februar og da tenkte jeg å slå til.

Skal kjøpe mitt første kamera, noen som har tips om et bra kamera? Har sett Eos 400D, virker bra det. Men hva er best, canon eller nikon? så en test og da kom nikon best ut.

I tillegg lurer jeg på om det er dumt å kjøpe der?

Kikk på de første 2 sidene i forumet så får du svar i minst 10 andre tråder...
Lenke til kommentar

For å bygge videre på det andre sier; alle speilreflekser på markedet er bra. Det er ingen dårlige speilreflekskamera på markedet. Siden du er i USA bør du også plukke opp noe snaksoptikk! :) Venninne skal til junajten, da blir det Olympus 50/2 på meg. Koster 4200 i Norge, B&H Photo selger samme objektivet for 2300 kroner, og det er en ganske grei besparelse? ;)

Men velg det kameraet som passer best i dine hender. BHPhoto bør ha det meste inne om du vil prøve. De har i alle fall butikk i New York, vet ikke om de har andre butikker?

Lenke til kommentar

Kjempegreier, fant nemlig ikke canon 400d når jeg søkte på priser i Usa, så det var nyttig. Skal dra innom den fotobutikken det var snakk om, skal til NY, skal vel alltids klare å finne den :D Tror det blir det nyeste Canon kameraet, 450d :D

Men hva er forskjellene på 400d og 40d osv.. er så mye forksjellig og er helt grønn på dette..

Lenke til kommentar
Kjempegreier, fant nemlig ikke canon 400d når jeg søkte på priser i Usa, så det var nyttig. Skal dra innom den fotobutikken det var snakk om, skal til NY, skal vel alltids klare å finne den :D Tror det blir det nyeste Canon kameraet, 450d :D

Men hva er forskjellene på 400d og 40d osv.. er så mye forksjellig og er helt grønn på dette..

Se her:

https://prisguiden.no/vis_side_ved_side.p...lign=Sammenlign

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...