Soak Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei folkens? Jeg har tenkt å pusse opp mitt kjedelige grå kabinett. Det er et REC Midi tower med grønne striper forran. Hva synes dere jeg bør gjøre. Bør jeg egentli først å fremstkjøpe et bytt kabinett? Håper noen kan hjelpe :smile: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tihi knis , kjøp deg chieftech ax et eller annet på komplett.no , samme som chieftech dx bare i Alu. og med en solid psu på 360 w <----- nokk for de fleste , så kjøper du window kit og katoder til å ha i front , døra og inne i kabis på mircoplex.no! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det er å feige ut å kjøpe ett nytt kabbis.. Bare å sette i gang med lakking og skjæring av vindu etc.. Alltids noe man kan gjøre :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kan du fyre opp noen bilder? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ikke kjøp deg et nyt et du...søsteren min har et slikt kabinet, og jeg har lenge vurdert på hvor rått det ville se ut med neonkald-katodeleds fra de "grønne stripene foran". Har ikke studert det så mye, men, jeg trodde de grønne greien var noe jeg kunne ta av(slik at det ble et hulrom)...og legge til noe annet stæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå