mcgroven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Utgiver Activision hevder at Call of Duty 4 var det mestselgende spillet i 2007. Les mer Lenke til kommentar
alike Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For noen kjepphøye folk asså. Først kommer de å sier at "vi har laget det beste spillet" Å nå kom mer de å sier at "vi solgte best" ...hva er det neste! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva med The Burning Crusade? Med rundt 10 millioner WoW-spillere hvor jeg regner med de fleste av dem har skaffet seg ekspansjonen er det ganske lett å regne ut hvor mye det solgte. Hvor mange av de 10 millionene som spiller WoW har TBC vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, de er litt kjepphøye. Som nenvt over, så sa de at de lagde det beste spillet, noe som absolutt ikke stemmer. Men så klart, det er riktig å ha en positiv instilling. Selv om jeg synes de er litt for positive. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes personlig at Call of Duty 4 er det beste spillet som kom iløpt av 2007. Spiller enda CoD4 hver dag på nett, og har enda ikke gått lei. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 med tanke på at COD 4 selges til alle platformer (ikke wii) så kan de selge fortsjatt stort i 2008 også. I forhold selges kun halo3 til xbox360 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Multiplayeren i Cod4 er jo utrolig bra (til PC). Synes de godt kan skryte litt av seg selv da! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er det beste onlinespillet i 2007!!!!!!11111EnEnEn Bare det slår Halo 3... Noe det faktisk også gjorde... Det jeg lurer noe helt vannvittig på er hvorfor i alle helveter Microsoft er så hypp på at Halo 3 skal gå bra og at CoD4 skal ligge under Halo 3? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ja, de er litt kjepphøye. Som nenvt over, så sa de at de lagde det beste spillet, noe som absolutt ikke stemmer. Men så klart, det er riktig å ha en positiv instilling. Selv om jeg synes de er litt for positive. De sa de kom til å lage den beste 'shooteren', noe jeg mener de klarte. Sant nok, spillet har sine mangler - men grunngameplayet, FPS-mekanikken om du vil er bedre enn noe annet FPS i år, gjennom tidene etter min mening. ALle våpen har bare så god feel til seg, og kontrollen er så utrolig tight Synes ikke de er kjepphøye (følte han første som sa dette her var ironisk.. Feil?) Endret 28. januar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvor mange av disse salgene var online på Steam? Synes det er en veldig fin løsning når jeg kjøpte det derifra, fikk 1300-1800kb/s fra Steam. Tenk hvor mye transport og annet unødvendig som kunne vært spart hvis man sparte flere millioner spill over disk. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 syntes dem klagde over at det var for mye nedlasting av spillet men de mener forsatt de har solgt best, skjønner ikke hvordan de kan klage på det da. Forøvrig så må jeg også si dette er det beste fps spillet som kom i 2007, veldig bra online del.. kunne hatt litt lengere singel player men online deler veier opp for den korte singel playern. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Absolutt! Verdt hver krone, noe Halo 3 ikke var. (Altså, har ikke kjøpt Halo 3 selv, men prøvde det på et LAN i jula. Bare Microsoft fanboy'a likte det. Et konsollspill slår aldri et PC spill. Selv om jeg tror kanskje The Force Unleased muligens kommer til å gjøre det dersom det ikke kommer på pc.. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 haha, la meg spørre, hvor mange kopier har Burning Crusade solgt, 10 millioner brukere, spillet kom i 07 og sikkert 99% av brukerne har expansionpacken.. ikke skryt på dere noe Activision Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dårlig beskrivende topic ;P Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Dette er ikke et "topic", det er en tittel på en nyhetssak. En sak der bilde, ingress og tittel spiller på lag. Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Legg merke til at de har solgt BEST, ikke mest, men best. Mulig WoW selger mest, altså, men COD4 er altså BEST!!! Hva forskjellen på mestselgende og bestselgende er, vet ikke jeg, men kanskje noen andre vet - Activision selv, for eksempel? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Når det gjelder spill salg så ser jeg på mest og best som det samme egentlig Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vel de har solgt rundt 2 millioner på ps3, 4,5 millioner på xbox 360 og med pc vet jeg ikke, men skal ikke tro de er for kjepphøye! de kan ligge oppe på ganske så høye tall ihvertfall. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg ville tro at best og mest ikke er det samme... Et billig produkt som koster 10 kroner kan kanskje selge mye mer enn et spill til 100. Kanskje 8 ganger så mye. Men spillet til 100 kroner har tjent inn mer enn spillet til 10 kroner. Dersom hvert spill er solgt 10 ganger tjente 10 kroners-spillet 80 kroner, mens 100 kroners-spillet tjente 1000 kr. Er dette feil forklaring? Eller er jeg ikke helt på jordet? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Når jeg tenker meg om så kom jo Call of Duty 4 i november, og det er veldig bra at de har klart å få solgt så mange spill på så kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg